Worried...

Hejsan hoppsan.
Tänkte göra en snabb uppdatering.

Jag har varit lite orolig nu till och från sen igår eftermiddag. Bebisen har inte sparkat lika mkt som den brukar.
De gör mig lite orolig :S Försöker göra alla sorters knep för o få känna efter.
Dricka kallt, äta sött osv. Visst har jag kännt rörelser och så, men inte alls lika mkt.

Åh jag blir så nojjig. Nu är jag inne i 6e månaden, inte alls långt kvar.
Just att mamma fick missfall i 6e månaden gör mig mer orolig. Usch!

Undrar hela tiden vad som händer där inne. Mår h*n bra? sover h*n?
Åh alla tankar far genom huvudet. När h*n sparkar för mkt blir jag nästan lite trött på de, tycker de är lite jobbigt.
Jag ångrar att jag tänkte så nu. Jag älskar att känna sparkarna och alla rörelser, så får hoppas på att de kommer tillbaka som de ska snart!

Igår så fick jag och jonzi iaf lite sällskap. Vi åkte o hämta jocke o matte och köpte pizza, spela guitar hero och TP.
Rätt niiice kväll! Skönt att utnyttja söndagarna så ibland ist för o bara ligga i deppa haha.
Idag ska jag förmodligen tvätta upp alla kläder för de ligger ett stort lass i badrummet, usch och fy vad tråkigt.
Måste ju göras...

Jag har inte ens ätit frukost än så de kanske är på tiden. Hörs nog senare!
Ciao!

Kommentarer
Postat av: Tova

Huvudsaken du känner att den rör sig överhuvudtaget iaf, även om det är sällan!

Den kan ju ha sina perioder då den är mer "stillsam", inget konstigt med det. :) Men visst blir man lite nojig ibland!

Nu mot slutet rör den sig ju allt mindre också eftersom utrymmer blir mindre i livmodern... typ som att den "bökar runt" men inga sparkar, hihi...

kram

2009-12-28 @ 13:55:31
URL: http://www.metrobloggen.se/trasslet

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0