Dagen för vaccin :S

Jahopp snart är de dags för vaccinet. Usch bläää.
Men innan de ska jag ha hunnit gå till amf och mvc.
Ska väl ner på stan snart tror jag, tar bussen för de är sån lång väg att gå.

som ni ser så överlevde jag kursen igår, men de va knappt.
fyfasen så tråkig den va. Pappa tyckte tillomed den va tråkig.
Sitta i nästan 4 timmar och bara lyssna gör mig galen. Ont i ryggen fick jag utav bara helvete också.
Klarade fas- Fordonet igår med så provade en repetionfas, fan va svåra haha. FIck 48 rätt av 70.
Men de kommer jag klara, nu behöver jag verkligen inte stressa. Har ju en del att ta igen med körningen.

Ikväll så ska jag iaf träffa min favoritgranne Thess och baka scones och dricka te :D Mumma!
de va länge sen! Orkar inte göra nån frukost idag, är trött på mackor...

SHit förresten vilken dröm jag hade inatt!
Jag drömmde att jag var nere på mvc och de sa att de va tvunga att göra ett snabbt kejsarsnitt?!
Jag bara jaha? Så då gjorde de de . De tog ut bebisen som inte var stor allllls.
men gud va fin han va! Han levde men kunde inte andas själv.
Konstigt nog så fick vi åka hem med honom???
Då var han lika stor som en vanlig nyfödd, och han var så lik alexander ( jonzi) så himla fin han var.
Men vi fick ju panik, ingen säng ingenting hade vi ju till honom.
Och jag hade inte ens börjat producera mjölk.Helt sjukt....
Läskig fast ändå gullig dröm...
Nä nu måste jag fixa iordning mig innan bussen går.

Ciao!

Kommentarer
Postat av: yohanna

tror det tillhör graviditeten att ha såna skumma drömmar... jag drömmer jämt massa som e hel knas...

2009-11-11 @ 15:51:59
URL: http://yohannasvarld.blogg.se/
Postat av: Tova

Åh okej! Usch, kan tänka mig att det måste vara jobbigt med såna tankar då man är gravid :( själv har jag som sagt blivit väldigt harmonisk, men är lite rädd för tiden efter förlossningen, man har ju hört om såna som får typ förlossningsdepressio och tvångstankar om att "döda barnet" osv :O

Samtidigt ska man ju inte oroa sig i onödan, utan försöka ta en dag i taget :)

Hoppas du får en fin fredag!

kram

2009-11-12 @ 20:38:20
URL: http://www.metrobloggen.se/trasslet

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0