Everybody´s got their problems...

Åter igen söndag. Alla söndagar känns nästan likadana konstigt nog.
Idag har jag iaf fått en fin och mysig frukost av min älskling.
Dock inte orkar göra nånting knappt, städat och tvättat lite men inte mer än så.

Eftersom jag hade så tråkigt så tänkte jag att jag faktiskt kunde lägga upp lite bilder på hur lägenheten ser ut, för er som vill se :)
Dock tog jag bara kort på tvrummet och sovrummet, köket, barnrummet och hallen orka jag inte ta kort på xD




Här har ni en bild på tavlan som jag håller på med också som INTE är klar.
Färgerna måste fixas och lite sådär :P

Så nu har jag ju lagt upp lite bilder iaf :) haahh tyvärr så kom en bild på jonzi med när han ligger i soffan i kallingar men de är bara att ignorera haha...

Igår åt vi pizza hos Thess och Jonas. Hemmagjord pizza, de va gott!
Kollade på filmen Taken också. Den va bra. Så den är värd att se om man gillar lite action/drama eller va man säger. Lite av varje var de i den filmen :)

Får se vad veckan som kommer har att erbjuda. Ska iaf va med Minna och Ema imorgon, ska bli kul!
Sen i helgen är de jönköping som gäller. Åka på äventyrsbad ! Wiiieeee...

Jaja nu har jag skrivit lite iaf :) Hoppas ni haft en bra helg kära läsare!
Ciao!

Kommentarer
Postat av: Camilla

bebisens rum kommer bli kanonsnyggt med alla tavlor som du gör...:-)

2009-11-15 @ 20:47:10
URL: http://cammmie.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0