Halloween!

Hejsan hoppsan!
Tänkte slänga opp lite bilder från Halloween.



Tyvärr så orkar jag inte lägga upp fler bilder men de räcker hoppas jag, sry att jag inte slänger upp nån bild på mig själv, men fick aldrig nån bra bild haha. Festen va iaf rolig, de fanns de som satt sig på askfat, sa samma sak 5 ggr så alla blev arga, spillde vin/öl överallt, spydde m.m.
Drog ner på stan men de va så jääääkla kallt, drog iaf hem med taxi och Thess klockan 00.45 ungefär.
VI ville ju käka men så va corner stääängt, fan va arga vi blev då xD

Och tack vare att jag gick ner på stan i ganska kort klänning med högklackat och strumpbyxor så har jag blivit sjuk!
Feber, ont i halsen, snorig och ont i huvudet! Fan också!
Och jag som skulle vaccinera mig denna vecka, förhoppningsvis så kan jag göra de nästa vecka.
jaja ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0