Julbak med Thess

Godkväll på er.
Idag ska jag faktiskt lägga in lite bilder, både på magen och på julbaket.
Kan ju börja med att slänga upp bilden på magen.

Vecka 21 ( 20+0)


Drog till Thess tidigt idag, va där strax efter klockan 12.
Vi börja direkt med lussebullar eftersom de tar ett tag för dem att jäsa.
medans de jäste så gjorde vi rocky road, shit va godis! alltså de va 5 stora mjölkchoklad, 3 påsar dumle, 1 påse marshmallows och 6 dl jordnötter haha. Snacka om socker och fett. men gott va de!
Sen skulle vi göra smörkola vilket smaka mer som knäck :S



Thess lille pojk Kevin var med och baka lite också, gnällde mest på oss dock.
Han tyckte vi bakade för lite. Skulle ju ha gjort pepparkakor och knäck också men vi bestämde oss för att fortsätta med de imorn :)

Drog hem ganska tidigt iaf, fick med mig 3 burkar rocky road, 5 påsar lussebullar plus godis m.m.
Nya tag imorn. Till middag idag gjorde jag bara pannkakor för Jonzi jobba ju ändå, så jag tänkte göra nått lätt.
Igår åt vi tacos de va jumjum!

Söt bild tog jag på lille virus igår också när vi skulle sova.
han är ju bara för gullig, för en gång skull ligger han hos Jonzi annars ligger han bara hos mig mammasjuk som han är. Följer tillomed efter mig när jag ska till Thess, så står han utanför hennes fönster och skriker på mig.
Söt men stackarn så mammasjuk han är.



En egobild kunde jag lägga upp med, shit de va länge sen jag tog kort på mig själv, kanske för att jag känner mig så otroligt oattraktiv just nu. Blä säger jag bara för mitt utseende idag!
Känns otroligt jobbigt att känna sig så oattraktiv, vill inte visa sig för någon helst men vad har man för val?
Aja får helt enkelt hoppas att jag inte känner så under hela graviditeten.

Ikv ska jag bara sitta vid datorn och tvn, ryggen mår inte så bra så städandet får vänta tills imorgon.
Då blir de en heldag med städ och pynt. 1 advent!
Ha en bra lördag med er!
Ciao<3

Kommentarer
Postat av: Philippa - bebis i december

Sv: jag kan lova, ingen såg att jag var gravid då. det var knappt att jag hade börjat få någon mage som syntes förutom det jag hade innan. har ju ganska många kilo innan, merparten placerat just där på magen så jag såg mest tjock ut ändå

2009-11-28 @ 21:01:40
URL: http://phlippans.blogg.se/
Postat av: Tony

Naaw söt virus såg ut när han sov på Jonzi haha! Alltid lika nöjd! :)

2009-11-29 @ 12:46:01
URL: http://thewallsarelistening.blogg.se/
Postat av: Tova

Gud vad mysigt :)

har själv inte orkat baka, men bullat upp med lussekatter, pepparkakor o glögg här hemma ^^

Hoppas ni får en fin första advent!

2009-11-29 @ 15:07:44
URL: http://www.metrobloggen.se/trasslet

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0