Mår piss...

Hejsan hoppsan.

Ja jag lever, överlevde vaccinet!
Men knappt... hehe ne då. Men jag mådde inte bra efteråt.
eller direkt efter mådde jag bra men inte igår kväll.

Hade så sjukt ont i armen och idag har jag haft otroligt ont i ryggen.
Men de kan bero på att jag fick stå upp i 1.5 timmar igår i kön.
Fan vilken kö för en jävla spruta! Men antar att de är värt de?

Iaf glad att de är gjort och att jag inte blev sjukare än många andra.
Igår gjorde jag en hel del faktiskt, var på amf, mvc och vårdcentralen, handla mat hann jag med också.
När jag kom hem gjorde jag och älskling tacopaj mumms, sen senare på kvällen gick jag till Thess där de bjöds på scones och te :D Gosh så gott de va!

Sen drog jag hem och glodde på tv resten av kvällen, med min onda arm :(
Kunde ju inte sova inatt pga den. Bläää!

Idag var jag hos Thess ett tag, kolla på film och snackade.
Sen drog jag hem och målade klart min hitta Nemo tavla som jag ska slänga upp en bild på imorn tänkte jag :)
Jag köpte också en skitstor canvas tavla jag ska måla på till barnrummet men vet verkligen itne vad.
snälla kom med förslag. Helst barnfigurer och inte för svåra heller :)

Men nu tänkte jag faktiskt ta en dusch sen krypa ner i sängen :)
Ciao och godnatt på er!

Kommentarer
Postat av: Tony

Jag tycker du kan måla typ stripperella :D blir det en pojk kommer han uppskatta det och blir det en tjej har hon en förebild?

2009-11-12 @ 23:19:59
URL: http://thewallsarelistening.blogg.se/
Postat av: Philippa - bebis i december

jag är ju en nalle puh-fantast så skulle jag få välja så är det hela nalle puh-ensemblen. ;)

2009-11-14 @ 15:13:18
URL: http://phlippans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0