Snabb uppdatering.

Tänkte bara uppdatera lite snabbt.
Har ju inte skrivit på de senaste dagarna sry.

Igår var vi hos Ulla som fyllde 50 år grattis till henne!
FIck massa mat och grejer, shit så mkt har jag faktiskt inte ätit sen innan jag blev gravid!
HAha, men ner gick de iaf! Var dock lite jobbigt att cykla hela vägen hem sen på kvällen när magen var så full av mat.
Plus att ryggen var ett pain in the as! jag vet inte va de har varit med ryggen de senaste dagarna!
Sjukt ont har jag iaf haft, och inte vill/orkar jag ligga i sängen hela dagen heller!

Idag var Jonzi ledig så vi passade på att göra lite allt möjligt.
Först drog vi till Rusta och köpte utebelysning och gardiner plus lite annat julskojj.
Kommer upp bilder i helgen då jag har pyntat hela lägenheten :)
Vi drog vidare till coop och handla till dagens matlagning.

Kom hem och börja med maten, de blev risgratäng, mumma så gott!
Första gången jag laga de själv faktiskt, men bra blev den! haha och bara för att jag underskattat min matlagning så var de extra roligt att äta :D SÅ från och med nu så ska jag försöka på mig lite mer matlagning som inte bara tar 20 minuter xD

Tvätt, disk, städ och allt möjligt har jag hunnit med idag, ganska stolt faktiskt.
Jonzi har inte behövt göra så mkt, han har suttit och spelat. Men de är bra att han passar på nu när han är ledig och nu när inte bebisen kommit hehe, han kan ju inte sitta och spela när han vill med en liten plutt som behöver hans uppmärksamhet.

Juste igår bokade jag körlektioner också, heja mig! va duktig jag är.
Sa ju att jag skulle ta tag i körningen right. Dock vill jag ju inte ge mig ut mitt i stan första gången jag kör men de tar ju inte de hänsyn till. Deras fel om jag krockar säger jag bara. HA!

Imorn ska jag vara med Minna mutt och leka lite... Sen på fredag så ska jag och Thess handla lite inför bakningen som sker på lördagen. De ska bli kul, så ännu den här veckan har gått snabbt! snart går man ju in i vecka 21 också, hihi! Älskar när hela veckan är inplanerad! Då slipper man gå o tänka på att man bara kommer ruttna framför tvn.

Oj oj, kort uppdatering skrev jag ju! Nää nu får jag allt ta och sluta:P
Nu blire souht park på bärbara i sovrummet.
Ciao!

Kommentarer
Postat av: sofia

Hejsan! :) jag beundrar verkligen din blogg, har läst den ett bra tag nu. Själv så är jag 18 år, bor utanför jönköping och hade gärnat vilja prata med dig, msn eller mejl eller något för har verkligen massa frågor till dig vad det gäller graviditet osv. Du har min emailadress nu så du får gärna adda mig på msn eller skicka ett mejl. Ha en jättahärlig dag och jag önskar dig all lycka i världen med din bebis och grviditet :) kram

2009-11-26 @ 15:11:15
Postat av: fia

tänkte bara säga det med att jag och min pojkvän går i genom det som du och din pojkvän gjorde precis efter du slutade med p-piller. Jag slutade i augusti och jag har oxå gjort massa test men alla visar negetivt :( så nu är jag inne i den fasen du vet när man tror att det är nåt fel på nån av oss. Men som sagt, hör av dig om du vill. :)

2009-11-26 @ 15:22:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0