Fan va kallt de ska va då!

Helt otroligt, de är svinkallt härinne. Elementen vill ju inte ens bli varma.
Har gått o skruvat på varenda en nu. Men ingenting händer.
Det är inte roligt att vakna upp i min lägenhet måste jag säga, iskallt på golven o allting, vill ju inte direkt gå upp ur sängen då.

Idag är iaf Jonzi ledig, han har hela helgen så dehär får bli hans helg ist.
Idag när jag vakna så hade jag ooont i ryggen och har det fortfarande usch!
Måtte jag få en tid så de kan kolla på ryggen snart.

Jonzi har faktiskt lovat mig att vi ska gå o fixa lite grejer idag, som t ex lämna hans däck på lagning så jag kan få min cykel tillbaka!
Sen ska vi gå till elgiganten o köpa dammsugpåsar. Så de blir väl att dammsuga ikv haha.
sen behövs väl lite inhandling från affären med. Fan va tråkigt de är att laga mat!
Igår åt jag visserligen pizza på stan med Ottilia så ja jag måste ju laga mat hemma idag :(
köpte nya växter till köket igår med ,asbra blev de. Riktigt nöjd faktiskt!

Så nu har man iaf gått in i vecka 15 då. alltså 7 veckor sen som jag fick veta att jag var gravid!
Det går fort tycker jag, men skulle ju inte skada om de gick snabbare hahah...
Nää nu ska jag faktiskt fixa lite här.
Ciao!

Kommentarer
Postat av: Ema

vad fan ellinor, det är ju skitkul att laga mat! :D bästa på hela dagen typ, haha.

2009-10-14 @ 12:57:59
URL: http://movingforthesakeofmotion.blogg.se/
Postat av: L* väntar bebis

Tack så mkt, Grattis själv! Jag tar gärna en titt i bloggen:)

2009-10-14 @ 14:22:07
URL: http://diiorkiss.blogg.se/
Postat av: Yoanna

Hej har du några nya magbilder? Det är så kul att se förändringen.

Kram

2009-10-14 @ 15:24:03
URL: http://thethoughthashitme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0