Finfin dag...

Dagen blev bra till slut :)
jag fick träffa Min Minna Mink! Vi träffades inte förens vid halv 4 men iaf ...
Vi gick lite, satt oss i stadsparken och snacka shit som vanligt, sen gick vi till corner och åt!
Mät som fasen blev man ju! så vi satt kvar ett bra tag och jäste.

Sen drog vi ner till Åhlens och jag köpte ett par fingervantar för de är fasligt kallt ute på kvällen.
haha sen tog vi en liten sunday på donken :D
Gott som fläen.

Så vi bestämde oss för att ses imorn med! yeeey. men då ska Ottilia va med också tror jag.
De kanske skulle komma hit.



Minna och jag på hultsfredsfestivalen 2007. Minna till vänster och jag till höger.
Åh vilka fina minnen! Kanske inte de bästa året men helt klart bästa festivalen! :D

Iaf så har jag mått ganska bra idag. Haft ont i ryggen och så men lite mindre än vanligt.
Men de sträcker fortfarande i nederdelen av magen, mamma sa också att de antagligen inte va nån fara.
Men klart man blir orolig, har ju aldrig varit gravid förut, hur ska man då kunna veta hur de ska kännas?:D

Nä oj nu börjar jag jäspa, de kanske är bäst o krypa till kojs.
Ciao!

Kommentarer
Postat av: Philippa - bebis i december

Sv: jo, det är fettfläckar på 3 av rummen iaf, troligen har de inte haft någon huvudgavel osv på sina sängar, men snart är det borta ändå ;)

2009-10-08 @ 08:00:27
URL: http://phlippans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0