My back is killing me!

Godkväll!
Ikv vill inte min rygg vara snäll. Den gör så otroligt ont.
Kan inte sitta nånstans utan att få ont, soffan nej, stol nej och inte i sängen.
Ikv har de varit värre än på länge tyvärr.

Om jag nu har såhär ont och jag är arbetslös och tar de lugnt om dagarna, hur fan tror de på mvc att jag ska kunna klara av att jobba? Då skulle min rygg gå av!
Skulle ju vara skönt att få träffa någon som kan hjälpa en snart. Visst försvinner de inte för att man går till läkare el sjukgymnast men de kan lära en vissa övningar?
Nån övning som kanske kan hjälpa för stunden, då skulle jag bli glad. Inte lika lätt o kolla på bilder på internet heller.
Då vet man ju inte om man gör rätt.

Får iaf hoppas på att de verkligen tar tag i saken nu för annars så ringer jag till en läkare själv nästa vecka och förklarar läget att jag inte får nån hjälp ifrån mvc.
Och är jag tvungen att fixa de också själv så ska fan mvc få höra ett o annat från mig.
Jag är så jävla trött på mvc så de är inte sant, vafan ska man va inskriven för om man inte ens kan få hjälp?
De är fan skandal. Jag trodde verkligen inte att de skulle vara såhär.

T ex för dem är ett missfall som piss i havet, men de fattar inte hur de skulle kännas.
Om de själva inte varit ute för de då, vilket de inte verkar som.
Säger nån att de fått missfall så skulle de inte va nånting för barnmorskorna för de håller på med sånt varje dag.
Men kan de inte visa förståelse om man är ledsen för de?
Inte så kul att få missfall liksom.

Jaja enough talking about stupid mvc. Blää!

Jag va iaf på körskolan förut, klara fas A och påbörja fas B. Självklart så fick jag 62 rätt och de är 63 rätt för godkänt. Fattar ni?! åh sån otur. Sen skulle jag kolla vilka fel jag hade, så hade jag slarvat som fan på en fråga. Visste verkligen svaret men så hade jag bara klickat. FUCK!

De gör inte så mkt egentligen, jag sa till mig själv att denna vecka ska jag ha klarat fas A och påbörjat fas B.
Nästa vecka får de bli fas B. Sen måste jag skicka in papprena om körkortstillståndet så jag får övningköra och så måste jag boka in min pappa och mig på handledarkursen el va de heter. Glömmer allt jämt.
Jag ska iaf ta tag i de, till skillnad från Jonzi som gjorde klart ALLT förutom uppkörning och teoriprovet redan förra året?

Han bara la av? Han hade inget kvar, men ändå så bara poff sa de. Jaja nu har han iaf börjat igen och de är jag stolt över. han har klarat fas A-C :) Duktig!

Nä oj nu är klockan över 12 så de är läggdags god natt guys!
Ciao!

Kommentarer
Postat av: Ema

haha, det där låter ju väldigt konstigt alltså x) men de har bra mycket konstiga saker för sig på alla sånna där kommunala/statliga ställen.

2009-10-23 @ 11:59:00
URL: http://movingforthesakeofmotion.blogg.se/
Postat av: sofia - 19 & Gravid

Förstår att du längtar, men för mig har tiden bara rusat iväg :P nu så är våran plutt snart här liksom.. Vi vet att det blir en kille :) Ska ni ta reda på könet? :)

2009-10-23 @ 18:32:06
URL: http://sofiahivall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0