screams of lust we cry...

Alesana åh älskar bandet!
Undrar om bebben gör de också?:D
Haha, kanske inte den typ av musik man brukar spela för magen...
Men nu spelar jag ju inte för magen utan för mig själv haha!

Iaf snart är klockan 12.
Har iaf hunnit äta frukost och diskat bäddat och lite småplock.
Kanske ska tvätta lite kläder också, tvättkorgen är nästan överfull, går knappt att stänga locket iaf.
hatar o tvätta kläder! Inte jobbigt så men att hänga upp skiten är tråkigt!

Sen ska jag faktiskt till körskolan och göra klart fas B. Måste jag ju klara den här gången right?
Jonzi slutar klockan 3 så han ska dit efteråt, då ses vi där tyckte jag så det bestämde vi :D
Satt och pluggade teori igår, så hoppas de hjälpte lite.
Haha sa jag va som hände sist vi va på körskolan?
Eftersom Jonzi jobbar på Willys så bad jag honom köpa en cola för jag va så törstig, han kom till körskolan och jag skulle öppna colan. Va händer? Jo självklart så sprutade de cola överallt för den va helt skakad efter cykelturen xD
Pinsamt! Mina böcker och tangentbordet blev... Kladdigt :/
Men de gick o torka bort relativt bra.

HEMSK DRÖM!!!!!!!!
Från ena till det andra...
Usch vilken hemsk dröm jag hade inatt!
De började med att jag drömde att Jonzi ville prata med mig om något?!
Jaha va va de nu då?

De han ville prata om va vårt sexliv... Jag hade tydligen blivit för fet för honom så han ville träffa nya tjejer?
Alltså bara för o få ha sex?! OBSERVERA att detta bara var en DRÖM!
Fan va arg jag blev!!! Fattar ni hur arg man skulle bli eller ahahah.
Jag frågade honom minst 100 ggr om han verkligen menade allvar. De gjorde han.
Till slut blev jag så arg så jag gjorde slut.

Han blev arg så vi började bråka och det slutade med att jag bet honom i ögat så ögat ploppade ut!
De va verkligen de läskigaste jag drömt i hela mitt liv! De såg så verkligen ut.
Blodet bara spröt åt alla håll och ögat hade jag i min hand!
Jonzi skrek av förtvivlan och jag var i chocktillstånd.
Till slut kunde jag lugna ner mig så jag ringde 112. men kom till min mammas jobb?
Mamma svarade och sa att de inte va nått farligt?! WHAT? INTE FARLIGT SKREK JAG!

Usch så hemskt de va verkligen, jag började gråta tillomed på riktigt.
Jag vaknade efter ett tag och såg att Jonzi låg precis brevid mig med båda ögonen slutna.
Åh va lättad jag blev. Jag höll nog om honom resten av natten!
Hatar sådana här drömmar, de värsta jag vet...
Haft en till dröm som va lite sjuk inatt.

Om en sk stalker...
En brud som varit "besatt" av Jonzi för ett tag sen.
Jag drömde iaf att hon knackade på mitt i natten hos oss och jag gick till dörren för o kolla i hålet vem de var och såg att de va hon. Jag vågade fan inte öppna, så jag skrek bara stick härifrån!

Hon vinklade på brevinkastet och skrämde mig som fan, jag blev asrädd.
Kommer inte riktigt ihåg hur de slutade men förhoppningsvis att hon självdog eller nått xD
100 drömmar har jag haft inatt men inte kommer jag säga alla :P De räcker nu tycker jag...
Ska faktiskt lägga in en maskin tvätt så jag blir lite "road"...
Ciao!



Kommentarer
Postat av: Ida

Hej hej!



Är allt bra med dig??



//Ida...

2009-10-27 @ 15:10:38
URL: http://volvoloveeer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0