ZzzzzzzZZZzz...

Godkväll.
Klockan är bara  22.10 och jag är redan trött (?) brukar annars va trött vid 1-2 tiden på natten.
Kanske somnar tidigt ikv?
Har sjukt ont i ryggen också, så funderar på o ta ett bad faktiskt. och jag har bestämt mig för att byta barnmorska nu faktiskt. Är ju iaf inte den enda om o tycka att jag ska de heller så. Hade inte  NI skrivit va ni tyckte så hade jag nog bara skitit i de och hållt ut med min barnmorska. trodde kanske att jag överreagerat? men de tycker jag verkligen inte nu. Jag ska kunna va säker och känna mig trygg så ja jag ska byta! så tack för era kommentarer ni hjälpte mig lite på vägen ;)
Lite ont i magen har jag också,  usch så jag gnäller.

Idag blev de en heldag med Minna. Innan jag träffa henne så gick jag till karlssons för att köpa en kattbur som vi ska ha imorn när vi åker hem till min mor och far.
När jag kom dit o hittade burarna så fattades en massa småsaker som hör till buren, så jag fick säga till.
De sa att de va så när de fick dem men att de kunde kontakta leverantören om jag ville. Okej? nej tyvärr så behöver jag den redan idag.
Så jag kom hem tomhänt, så jag fick dra ner till stan för o köpa en på djurmagasinet. Helt sjukt!
Den på karlssons kostade 329 kr och den på djurmagasinet kostade 199 kr? Lite billigare kanske.
Så jag är glad att jag inte köpte den på karlssons.
Iaf så träffade jag Minna på stan, vi drog till donken där vi fikade. Jag tog en varm oboy och en chokladmuffin, gott men tyvärr så brände jag mig på tungan :(

Vi satt där kanske 2 timmar? Satt och bara snackade massa strunt och minnen som alltid.
Vi drog vidare en sväng på stan när vi kom på att vi faktiskt va hungriga på mat. Gissa va de blev?
Jo corner igen ahha. Men gud va jag blev mätt snabbt, orka inte ens hälften av pommesen.

Jag fick äta rätt snabbt för jag skulle ju med bussen, hah så skulle jag köpa en meny att ta med till älsklingen också.
Jag hann iaf med bussen som tur va så jag åkte hem och Minna gick hem till sig.

Så idag har jag inte bara suttit inne, ikv har jag dock inte gjort så mkt. Plockade ögonbrynen förut. Blev lite bättre iaf. Sen har vi kollat på idol. Fyfan va vissa va dåliga! Som t ex Karolina! de va de dåligaste jag hört. De jag tyckte va bra va Erik typ. Och kanske Eddie lite faktiskt. Får se vem som vinner. Säkert en tjej i år;)

Nu känner jag verkligen för att ta ett bad! Så jag antar att vi inte kommer höras på ett tag. Om vi inte hörs på söndag eftersom jag inte kommer va hemma i helgen :) Ha en bra helg mina vänner!

Ciao! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0