A lonely saturday...

Godmorgon...

Mår ganska piss just nu :/ Mår illa hela tiden :(
Vaknade vid 7 imorse av att jag var hungrig som ett as, men eftersom att jag va så trött så orkade jag inte gå upp för att göra frukost eller nått annat.

Sen när jag vaknade vid 11 så mådde jag illa just för att jag inte ätit något, så jag tog 2 mackor.
Puuh, de skulle jag kanske inte gjort. Tog också ett glas obouy.
Har hört att mjölk gör de värre om man mår illa?
Undrar om det är så? inte helt omöjligt.

Ska ju träffa O idag, men är inte så lätt att dra någonstans när man mår såhär illa.
När ska illamåendet gå tillbaka? Jag har tur som sällan spyr...
Ska ta det lite lugnt så kanske magen lugnar sig. Då kanske jag kan göra iordning mig (:

Nu börjar jag frys också... BLÄ!

Igår var det mys iaf. Vi badade i magkaret med maaaaassa bubblor och skum, när J kom hem.
Sen åt vi dipp med grönsaker! Haha så såg vi på filmen teethxD Handlar om en tjej som har vagina dentataxD
Den va iaf sådär:P

Nä nu ringde O, bäst att jag fixar iordning mig :)
Baj!

Kommentarer
Postat av: Philippa

måste vara något mycket skumt nu, vet 3 "gravidbloggar" där killens namn börjar på J.. ;)

2009-09-05 @ 14:07:02
URL: http://phlippans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0