Aldrig nöjd!

HAha jag är nog den mest osäkra gravida kvinnan som existerat!
Kan bara inte tro att jag är gravid. Nu är det snart 1 månad sen jag plussade och jag tänker hela tiden " visade testen fel?"

Idag fick jag en sån känsla, värre än någonsin!
Så vad gjorde jag?
Jo jag cyklade snabbt som fan till kvantum där de säljer rfsu test ( graviditetstest) med 2 stickor, köper och cyklar hem i full fart.
Spinger in på toan o kissar? Vad visar testet nr 1?
POSITIVT! och nr 2? POSITIVT det med haha. Så nu kan jag faktiskt slappna av lite.
5 test kan INTE visa fel. Isf måste jag ha väldigt otur! xD

Hah J kommer bli galen  när han får veta att jag  gjort 2 test till!
Han säger hela tiden men älskling du ÄR gravid!

Haha igår så skojjade jag med honom och sa att han var tjockare än mig ( han är skitsmal) och vad svarade han?
" Nää du är mkt tjockare än mig!" haha då blev jag typ lite arg fast mest på skämt då.
Och jag sa vafan säger du? jag är smalare än dig ju!
Han bara garva och sa " ja innan du var gravid var du smalare än mig men inte längre ;)"
haha då tänkte jag åh jag har ändå varit smalare än honom trots att han är så smal:D
Haha.

Kommer kännas konstigt när jag väger mer än honom sen. Tror han väger typ 68-70 kilo och är 1.80 ungefär.
Jag är 1.62 och väger just nu 64! Alltså inte långt kvar tills jag väger mer ju!
Men men är man gravid så är man :D
Men igår blev jag arg på riktig!
J sa att han verkligen inte ville jobba o att han hellre skulle vara hemma och vara gravid. Alltså??

När killar har en lätt förkylning så säger de " ååh älskling jag tror jag döööör" , då skulle de nog fan dö om de va gravida. De tror ju bara att det är en kula man bär på. Men nää de är mkt mer än så!
Jag skulle tycka de va skitskönt om killen var gravid o tjejen fick jobba. Så är de ju inte men man kan ju drömma?
Jag klagar dock inte på att jag är gravid. Har aldrig varit lyckligare så :D
Men ni förstår va jag menar.

Nä nu kommer snart O !
Ciao!


Kommentarer
Postat av: Philippa - bebis i december

hehe, jag skulle hellre jobba OCH vara gravid ;-)

2009-09-14 @ 14:50:15
URL: http://phlippans.blogg.se/
Postat av: Philippa - bebis i december

sv: jag har ett inringningsjobb men har inte jobbat en enda dag sedan i februari

2009-09-14 @ 19:54:14
URL: http://phlippans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0