Build Me Up Buttercup!

Haha låten är bara för bra!
Såg just idol, tröttnat så hårt på både tvn och datorn.
Jag vill ut! jag vill jobba, praktisera. Ja nåntig!
Jag ska lova mig sj här och nu att jag ska söka jobb/praktik nästa vecka!

Fick iaf kommentar om att jag var duktig för att jag städat iaf! :D
Som sagt jag får va duktig nu medans jag kan/orkar.

Hittade söta tröjor till både mig och bebisen haha.

söt va?

Vågar inte köpa än dock. Väntar nog några veckor till.
Ikväll har jag iaf haft tråkigt. Efter att jag lagat mat så har jag bara duschat och kollat på tv.
Vill skriva in mig på körskolan snart så jag kan plugga eller nått.

Såklart så glömde jag ju bort mötet som jag skulle gått på på amf i tisdags.
Fick brev igår där det stod. Hör du inte av dig inom ( va de nu va) så skriver vi ut dig från amf. Stört?
Tänk om man är så sjuk att man inte ens kan ringa  liksom?
De är ju verkligen efterblivna där alltså.

Hoppas iaf att jag kan få ersättningen snart.
Borde få den i oktober.
Får se ska på möte igen den 5 okt.

Och i helgen funderar vi på att ha en sista grillning, dock blir de ju skitkallt men ändå.
Sätter sig ju inomhus till kvällen ändå.
Funderar på o ta upp kräftor med också:)

Nä nu ska jag kolla på kändisdjungeln o se vad för äckligt de får göra idag haha.
Ciao!

Kommentarer
Postat av: Philippa - bebis i december

nej usch, sådan tröja kommer jag nog inte ta på mig. köpte en del fina idag dock, och budade hem ett par jeans (som jag verkligen hoppas jag kan ha) på tradera när jag kom hem..

2009-09-18 @ 23:09:44
URL: http://phlippans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0