Fin dag med pizza och 4 sköna killar att umgås med.

Idag kändes de så ensam så jag drog mig ner till stan för att möta grabbarna.
Tog en snabbrunda på stan, jag köpte bara en kalender. Typ agenda?

Sen drog vi hem till D kollade på lite serier... Sen kom han med den braiga ideén att vi skulle käka pizza.
Vi 3 drog oss ner till pizzerian. Jag ville ås gärna ha falafeltallrick, men det fanns inte så jag fick ta en veg.pizza.
Inte lika gott som falafel men de gick de också.

Vi satt nog kvar i 1 timme och jäste haha. Sen drog vi hem till D igen.
Då kom Js bror J. Vet inte vad vi gjorde egentligen?
Jag somnade i typ 10 minuter i Ds soffa haha.

Sen kom min J från jobbet.
Så då var vi 4 killar och en tjej. Tro mig, jag är van.
HAha umgås mer med killar än tjejer känns de som:)

Men de är härliga grabbar iaf. Haha de skämtade lite om min bebis och hur J kommer bli som farsa.
De tyckte att J skulle läsa pappaböcker också xD

J och J drog en donken haha. De va också hungriga, och glupsk som jag är just nu så fick jag smaka lite av Js pommes.
Jag va sjukt sugen på flott!

Sen när klockan blev 8 så drog jag och J hem, påväg hem så stannade vi på Willys. Jag köpte choklad och fanta!
De va värt! sen kom vi hem vid sisådär halv 9?
Då var det idol vilket jag inte ens kollade på.
Kollade dock på kändisdjungel efteråt.

Så nu sitter jag här.
Lyssnar på Billy Talent, får bara hultsfreds flashbacks haha.
Såg honom där. Gosh va snygg och bra han va!
J kollar på fotboll, usch så tråkigt. Får hoppas att de är slut snart.

Imorn så ska jag städa heeeeeeeeela lägenheten.
Tvätta mattor tillomed!
Lovade att jag skulle städa hela lägenheten när Bounty flyttat. Inte så lätt att städa när man har en valp som kissar på golvet 5 sekunder efter att man skurat golvet och inte heller när den jagar dammsugaren eller moppen.

Men saknar honom fortfarande. Känns fortfarande konstigt.
Men de har förhoppningsvis försvunnit till helgen.
Undrar hela tiden hur han mår och vad han gör.
Men de måste jag få ut ur huvudet. Får se till att ha något att göra om dagarna nu.

Men nu kanske jag ska dra mig till tvn om den har nått att erbjuda.
Ciao!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0