Hatesundays

Yes, det är mitt imagenamn för er som inte visste...
Jag använder det namnet mycket!
Varför? jo, för att jag verkligen hatar söndagar.
Men idag känns de som om de kommer bli en bra söndag?:O

Får se, verkar va härligt väder så kanske tar J med ut på en långpromenad?
Men antar att han är för lat? xD

Igår jobbade jag iaf "helvetes turen" 7-20. Men det gick faktiskt väldigt bra.
Jobbade med en bra arbetskamrat igår iaf, så de va ju tur det.
hade roligt hela dagen haha.

Kom hem till  mamma och pappa som hade gjort veg pizza till mig som jag fick ta hem. Såhade hon plockat svamp, bakat sockerkaka m.m. O allt de fick jag:D
I love my parents!

Nää nu ska jag käka frulle
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0