Helg med massa mys.

oj vad dålig jag har varit på att skriva i helgen.
Har bara inte haft ork eller lust.

Fredag

Gick till T för att snacka sen hem och ringa J som jobbade. J kom hem vid 7 tiden då vi drog över till T och hennes pojkvän J. Vi bestämde oss för att åka o köpa kinamat.
Vi käka hemma hos dem. De bästa är att vi bor ungefär 30 meter ifrån varandra. Inte så långt att gå direkt :D
På kvällen efter maten kollade vi på Idol sen på lite annat skit på tv.
De skulle natta sin lille bebis också.
Vid 11 tiden drog ja och J hem. Kollade lite till på tv sen sov.

Lördag

Dagen började med att jag vakna me solen i ögonen, händer aldrig annars. Men för en gång skull så hade jag uppdragna persienner. Det var faktiskt skönt att vakna så.
Pigg blev jag iaf. Så jag gick upp och fixade inför dagen.
Idag skulle jag träffa både O, M och T.
Jag sminka mig osv sen drog för att möta M.

Haha så rolig hon är.
Hon skrev att hon skulle åka vid 12 och då tänkte jag då gör jag med det. Lika långt att gå/cykla.
Jag är framme vid 10 över men vart är M?
Får ett sms av henne där de står: " Går nu". Haha.
När klockan var 12.25 så kom hon. Då hade jag stått där i sisådär 15-20 minuter xD
Hon är inte snabb eller så!
Iaf vi drog ner på stan och jag köpte hårvax åt J. Satt och snackade i ungefär 2 timmar innan O och T kom.
Hann gå på systemet också. Jag skulle INTE ha nått.

Det var trevligt iaf. Träffa mina godingar! Tyvärr så kunde jag inte va med så länge.
De blev hungrig så vi drog till ett hamburgarställe.
Men jag åt inte, jag skulle ju grilla på kvällen så de blev ingen hamburgare.

Jag drog hem till slut då jag tog en snabbdusch sen åkte vi och handlade.
T och J var hos oss och grillade. Oj va irriterad ja var!
Pommesen tog 1 timme?! alltså de ska ta 20 minuter i vanliga fall.
Maten hann iaf nästan bli kall.
Men det var gott iaf.

Mätt blev jag med, gosh.
På kvällen sen drog vi filmen Bruno haha. De tyckte nog den va rolig:P
Sen åkte de hem till sig och vi la oss i sängen och myste resten av kvällen.

Söndag


Vaknade ännu en dag med solen i ögonen. Men idag var det INTE roligt alls.
jag hade den värsta tänkbara huvudvärken!
jag kunde inte ens titta så ont hade jag.
Så J fick hämta huvudvärkstablett som inte ens hjälpte.
Kollade lite på miami ink och blir bara mer o mer sugen på att tatuera mig. Men de får vänta.
Idag hade vi faktiskt tänkt att gå till rusta och kolla om vi hittar nått kul. Man gör ju de där ibland.
Sen vet jag inte vad som händer, kanske en chilldag.
Otroligt fint väder är det ute idag också.

Juste! Igår ringde jag till Bountys nya ägare. De sa att han trivdes och att han var snäll och så.
Det var skönt att höra.
Första natten så kunde han inte sova hela men nu efter de har han tydligen det :)
Jaja nu kanske man borde göra sig iordning innan man drar ut i fina friska vädret.
Lång uppdatering sry folks!
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0