Hemkommen.

Kom precis hem från T :)
satt och lekte med hennes lille pojk på 6 månader. Så söt så! Längtar!
Snackade massa om graviditeten och förlossningen m.m. De va en trevlig pratstund.

Imorse blev jag dock väldigt förvånad?
Jag åt pannkakor, blev mätt men inte för mätt. Så skulle jag gå o ta ett glas vatten.
Rätt som det är så spyr jag (?) bara sådär utan förvarning?
Va konstigt tyckte jag alltså. Brukar ju alltid må illa innan jag spyr annars?

Iaf efter de mådde jag bra haha, men nu när jag kom hem upptäckte jag en ny sak?
Mitt kiss va otroligt grumligt? Inte varit så förut så nu blir jag lite orolig.
kan va urinvägsinfektion?=

Inte bra isf. Får hålla lite koll på de. Annars måste jag gå o kolla upp de.
Förresten så kan jag itne hålla mig längre.
På måndag så ska jag ringa till gyn och fråga om jag kan få göra ett ultraljud så snabbt som möjligt.
Vill inte gå o vänta i 7 veckor till.
Måste ju få ett bevis på att det är nått där inne.

Jaja. Jag tänkte bara uppdatera en liten snabbis så nu drar jag mig igen.
Ciao!

Kommentarer
Postat av: Philippa - bebis i december

grumlig urin behöver inte betyda uvi heller, kan bara vara en hormongrej som kommer med graviditeten, men hör med bm :)

2009-09-18 @ 23:10:59
URL: http://phlippans.blogg.se/
Postat av: Tova

Ja, visst är det jobbigt att hålla på och vänta på ultraljudet... hehe... Man vill ju veta att allt är ok!!

Jag fick tid i v. 19, men försökte ändå se det positivt: ju senare ultraljudet görs, desto mer får ni ju ändå se av bebisen :)

kommer ni fråga om könet?

kramar

2009-09-20 @ 11:55:34
URL: http://www.metrobloggen.se/trasslet

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0