illamåendet nästan borta!

Vilken känsla. Illamåendet är nästan helt borta. Jag kan äta frukost igen!
Känns helt otroligt!

X skrev att var fjärde gravida kvinna får en blödning mellan vecka 6-12 och det är ofarligt så länge det inte är mycket.
Har inte fått nån blödning men skönt att veta ifall man skulle få de iaf!

Igår ville jag bara ha en massa choklad haha.
Och det fick jag ! (:
Men tyvärr så mådde jag illa nästan direkt. Magsäcken har säkert krympt lite.
Får ta det lilla lugna. ikv ska jag och älskling äta äppelkaka m vaniljsås!
Så himla gott! Måste passa på o äta nu när man kan...

De senaste dagarna så har jag fått mer flytningar är vanligt, tur nog så är de inte missfärgade eller illaluktande.
Min kusin som också väntar barn nu har också mycket flytningar, men de har hon haft varje graviditet så.
Hon och jag sägs vara lika både utseendemässigt, personmässigt och kroppsligt. Alltså t ex när de gäller mens och graviditet m.m.

Jaja, idag skulle jag ha träffat Z och typ ta en fika på stan eller så, va länge sen man träffade honom. Dock så tror jag att jag får skjuta upp på det eftersom jag visst ska få besök idag... Kan berätta mer om besöket ikväll.

Får höra av mig till honom och fråga om vi kanske kan ta de en annan dag :)
Måste passa på nu när man inte har något att göra på dagarna, för sen när man har barn jobb osv så tänker man:
varför utnyttjade jag inte min lediga tid bättre?
Känner igen de där. Så NU ska jag börja göra saker :D Får se hur det går?

Nu ska jag iaf städa lite innan jag får besök.
Ciao!

Kommentarer
Postat av: Philippa - bebis i december

Sv: jag har inte märkt det själv egentligen, men när jag jämför bilderna från v.22 med de jag tog igår är det ju en enorm skillnad, känns overkligt.

2009-09-14 @ 12:51:29
URL: http://phlippans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0