Inskrivning...

Nu är jag hemma från mvc. Va där på inskrivning idag.
Först när jag och J kom dit så ställde hon bara frågor. Alkoholvanor och lite sånt.
Sen kolla hon blodtrycket. Tydligen väldigt lågt men bättre lågt än högt iaf.
Sen fick jag ta ett urinprov, väga mig och ta stick i fingret plus i armvecket.
Inget farligt alls, bara att få veta vikten. 64 kilo med kläder! Herregud, inte va jag hade väntat mig.
Men men .

Trodde hon skulle mäta magen och de med? hon kanske glömde?
Nästa gång jag ska dit så ska vi kolla ultraljudet, vilket inte är förens 2 november!
Skitlåååångt kvar ju! buhuhu.
2 lååånga månader! Får stå ut helt enkelt.
Hon tyckte också att jag skulle köpa järntabletter för jag hade lite dåligt med det.
Och sämre blir det ju.

Efter det skulle J tillbaka till jobbet och jag skulle hem, men de ville jag verkligen inte.
Så jag ringde T och fråga om jag kunde komma förbi och det kunde jag.
Han va nyfiken på bebisen i magen haha.
Han va hundvakt idag med (: Söt liten vovve.

Sen skulle han ner på stan så jag drog vidare hem hit där jag möttes av sönderbitna tidningar i hallen.
Jävla hund! Kan inte låta nånting va ifred. Han har hur många leksaker och tuggben som helst. Men icke då!
Han ska bara bita på allt som han inte får bita på.

Jag fyade honom sen gick jag en sväng med honom.
Satte mig här kortdärefter. Kollade först den nya serien som jag pratade om. Ni vet riverside.
Så dåååålig serie, jag dör.
Men jag måste bara kolla haha. De är det värsta med mig. Jag kan fastna för en serie som suger!
Skådisarna är riktigt kassa och det ser ut som om de skulle va vem som helst som filmade.
Ser ut som ett skolarbete!
tillomed min och Ts skolfilm va bättre.

Haha, den heter Little red riding hoe xD
Handlar om en prostituerad som ska till sin farmor för att lämna lite "medicin" alltså knark och vodka.
Sen kommer den stora stygga vargen ( hallicken) och följer efter rödhoran. haha.
De slutade iaf lyckligt :D
Hah så tröga vi va.

Nää nu borde jag kanske göra iordning resten av hemmet som ser ut som 7 svåra år.
Ciao!

Kommentarer
Postat av: Philippa - bebis i december

magen mäts inte förens i v.25... här får man inget stick i fingret, det är vanligt blodprov som gäller, men bara 3-4 ggr sammanlagt tack och lov.

2009-09-10 @ 16:01:40
URL: http://phlippans.blogg.se/
Postat av: Philippa - bebis i december

sv: ja, men jag slipper sticket i fingret... de flesta gånger slipper man vanliga blodprovet när man får stick i fingret, dock inte alla gånger

2009-09-10 @ 18:20:52
URL: http://phlippans.blogg.se/
Postat av: T

Haha älska våran skolfilm! Haha, jag måste nog nästan kolla på den sen nu bara för det! Haha

2009-09-13 @ 13:35:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0