Jobba 7.00-20.00 en lördag :(

Som det står, jag va uppe halv 6 imorse!
Första gången på sisodär 2-3 veckor :/
Men dock så är jag förvånansvärt pigg?!

Bra det iaf. Men kommer bli en tung dag. Jobba i 13 timmar wooOOoow.
Lyfta gamla gubbar är kanske inte de bästa just nu och inte heller torka dem i arslet xD
Haha, jag som redan mår illa liksom.
Dock så är jag ovanligt bra idag. Kanske är för att det är så tidigt?

Fick i mig ett glas blåbärssoppa (GOTT) och en liten yoghurt.
Så det är bra. Sen äter jag frulle på jobbet sen.

Igår ville älsklingen mysa, men de ville väl inte direkt jag :/ Eller ville och ville.
Jag mådde fy så illa, nästan att jag ville kräkas, sen skulle jag ju upp tidigt idag så det blev att gå o lägga sig tidigt också. sry honey.

Juste ikv när jag kommer hem så ska jag berätta en så hemsk dröm jag hade inatt. En dröm var iaf att jag fick massa blödningar :( och att jag tänkte i drömmen " varför kan inte de här bara va en dröm" Gosh vilken tur att det var just en dröm.
Men nu måste jag kila. ska med bussen strax.
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0