Kissnödig!

Åh va jobbigt det är att vara kissnödig hela tiden.
Kissade nyss och är redan kissnödig igen.

Har fått förändringar på brösten nu mer och mer.
Förutom att de är svullna så har vårtgården blivit mörkare och så har körtlarna blivit ljusare och mer svullna.
Nån som känner igen sig?
Ser också lite ut som om vårtgården blivit större?
Vill inte att just brösten ska förändras så mycket. Men sånt man får ta helt enkelt.

Såg nyss på Top Model. Dock redan sett de avsnitten 100 ggr, men tröttnar aldrig ahah:)
De nyaste började ju i söndags. Konstig dag att ha premiär på.
HAah jag kom på en sak häromdan. Kanske redan har sagt de?
Ända sen Philippa fixade min blogg så kan man se smiliesen liksom. Och det är nu man verkligen ser hur ofta man använder dem.
Nästan lite pinsamt, så jag ska försöka att inte använda dem så mkt... (:

Jag har verkligen ingenting att göra idag! Tråkigt som få har jag just nu.
Därför som jag skriver i bloggen, annars gör jag det bara för att jag har lust men nu gör jag det pga tristess.
Sitter och lyssnar på The kooks, suveräna!

Btw till frukost åt jag en liten yoghurt och en isglass xD
Bra va?:D
Inte den nyttigaste frukosten kanske. Får iaf i mitt nått. Tog en glass med c-vitamin också.
Måste ju bygga upp imunförsvaret nu innan influensan.

Nä nu ska jag kolla lite bloggar ist för o skriva i min egna..
Ciao!

Kommentarer
Postat av: Philippa - bebis i december

haha, innan jag visste att jag var gravid så var det brösten som fick mig att misstänka det... Jag är en sådan där vars bröstvårtor aldrig är hårda och utåtstående, förutom nu. de har förändrats enormt (och vänta du bara tills du börjar kunna klämma ut vätska ur dem, då märker man att något är annorlunda... ;) )

2009-09-09 @ 13:12:24
URL: http://phlippans.blogg.se/
Postat av: X

Jag håller med om kissnödigheten. Det är skitjobbigt. Det sägs att det ska försvinna runt vecka 15. Jag är i vecka 17 nu och det har inte försvunnit än. Jag är så himla trött på att kissa!

Mina bröst har vuxit lite mer än en bh-storlek och bröstvårtorna har blivit större. Men det värsta var nog i somras när man badade på stranden. Brösten tål verkligen inte den kylan. Det var som att brösten liksom svullnade jättemycket och de var hårda och det gjorde jätteont. Det är sjukt vad öm man blir om brösten! Som tur är har ömheten försvunnit nu.

2009-09-09 @ 13:44:54
URL: http://egologi.blogg.se/
Postat av: Philippa - bebis i december

Sv: är ju ett tecken på att de funkar som de ska så jag klagar inte, skitbra sätt att retas med sambon också ;)

verkar bara vara jag som klarat mig undan att vara kissnödig konstant..

2009-09-09 @ 13:52:24
URL: http://phlippans.blogg.se/
Postat av: Philippa - bebis i december

Sv: jo, efteråt så räcker det ju med att bebisen gnyr för vissa, andra behövs inte ens det.. ;) men än så länge får jag ta i lite för att få ut något

2009-09-09 @ 14:10:08
URL: http://phlippans.blogg.se/
Postat av: Philippa - bebis i december

sv: har försökt förklara för honom att hans kompis inte har bra inflytande på honom men han har inte fattat det förens nu ;)

2009-09-09 @ 20:50:59
URL: http://phlippans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0