Mary mo mary mo, she´s a vegetarian

Japp idag ska jag på inskrivning kl 10.30 på mvc :D
Och vet ni vad? Jag äter frukost!
En ostfralla, helt otroligt. Börjar undra om de är något fel?
Nää då...

Igår gjorde vi ingen direkt middag utan J hade köpt baguetter, så vi kokade ägg och gjorde iordning räkor och majonäs!
Gott som fan!
MEN... Jag skulle gå på toa, så jag satt baguetten på kanten av matbordet. När jag kom tillbaka var den borta?
HUNDJÄVELN hade hoppat upp och ätit upp hela!
Det va den baguetten. Men som tur va så fanns de en LITEN bit kvar från baguetten som jag lämna ifall jag ville ha den senare xD
Men gud va arg jag var!

jag blev iaf mätt, sen var det ju idol på tv! haha de är så roligt när man kollar på intagningarna.
Innan idol var det fotboll Sverige-Malta. Sverige sög ju verkligen. riktigt pinsamt!
De vann dock med 1-0. Men vafan. Malta? Världens dåligaste lag. De borde ha kunnat få in hur många mål som helst.
Sen när klockan blev sisådär 12 så somnade jag faktiskt. Jag har blivit mer och mer trött nu på senaste tiden.

Så myyysigt! Min katt ( Virus heter han hahaha) låg hos mig hela natten så vi kelade och gosade.
Roliga är att han hatar att gosa. Är ingen kelkatt i vanliga fall, men inatt så.
Och imorse med. Då gick han bara upp och åt och gick på toa (A) sen kom han o la sig på min mage(:
SÅ söt han är alltså.
Han är som mitt barn. Alltid orolig för honom xD

Sen så har jag ju en valp ( golden) som heter Bounty, måste ju förklara lite haha :P Hur jag har de här hemma.
Men tyvärr så kan inte vi ha honom kvar pga babyn i min mage.
De var så att jag och J hade bestämt oss att antingen skaffa barn eller hund.
Så jag hittade en valp som vi ville ha, men innan vi ringde till ägarna o så så gjorde vi ett grav.test. Det visade svagt plus? Så jag gjorde ett nytt vilket visade neg. Vi antog då att vi inte skulle vara med barn.
Vi köpte valpen och en vecka efter så kändes det verkligen som om jag var gravid. JAg gjorde ett test till och DÅ var det positivt. Typiskt right?

Vi försökte komma fram till hur vi skulle göra. Abort var uteslutet, men vi skulle kolla över ekonomin.
Eftersom att J är den enda just nu som har inkomst så kom vi fram till att vi varken kommer ha råd eller tid för både en hund och en bebis.
Så vi söker en ny ägare just nu. Ingen som nappat tyvärr:(
Vill ju sälja honom så snabbt som möjligt. Han växer och vi blir mer fäst vid honom.
MEn men.
Nu vet ni det iaf :)

Nu är det bäst att jag fixar iordning mig så jag kommer i tid :)
Ciao!

Kommentarer
Postat av: Philippa - bebis i december

hoppas allt gick fint hos bm... så mycket info och så många frågor och ändå glömmer man hälften... :P

2009-09-10 @ 11:14:56
URL: http://phlippans.blogg.se/
Postat av: Philippa - bebis i december

Sv: jodå, bebis hjärta lät så fint så (ska man tro på skrocket så är det en liten tjej där inne) och allt annat verkade fint. är det några problem med blodproven så ska jag få besked om det den närmsta veckan

2009-09-10 @ 14:07:54
URL: http://phlippans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0