Sad day :(

Sorglig dag för många idag. Jag tänker inte nämna några namn eller så.
Men jag beklagar verkligen allt som hänt. Man tror inte sånt händer men tyvärr gör de det.
:(

Jag är redan nere för de som hänt så tänker försöka tänka på annat.
T hämtade mig iaf förut.
Vi drog ner en sväng på stan där jag köpte järntabletter på apoteket. Behövligt.
Får hoppas att det blir bättre.
Jag fick iaf en tid på gyn nästa tisdag.

Så då är de upp till bevis.
Är redan nervös. :/ Men tror de kommer gå bra.
Vill verkligen inte gå i 6 veckor till och bara inte veta.
Nästan alla jag känner som fått barn har gjort ultraljud i vecka 12.
Så varför inte jag?


jaja, nu kommer J hem, så är väl bäst att hjälpa honom med maten:)
Förut så spydde jag igen! Usch! de bara kommer! och jag hatar dt!
Ciao!


Kommentarer
Postat av: Philippa - bebis i december

ul görs inte så tidigt i sverige om inga medicinska orsaker finns, att det är v.18 ungefär som man gör ul beror ju på att man ser allt som man ska se då, att alla organ utvecklats som de ska, att armar och ben är där de ska osv

2009-09-21 @ 17:51:50
URL: http://phlippans.blogg.se/
Postat av: Philippa - bebis i december

sv: över lag i hela sverige så gör inga landsting ul så tidigt pga att man inte vill utsätta foster för ökade risker (man vet fortfarande inte om och hur det kan påverka foster) och för att man inte vill oroa föräldrarna om det är något som ser konstigt ut just då (iom att alla inte är lika utvecklade och stora så tidigt). självklart finns det de som får göra ul så tidigt också, om amn har medicinska orsaker som sagt (ev. genetiska problem eller egna sjukdomar osv)

2009-09-21 @ 18:22:49
URL: http://phlippans.blogg.se/
Postat av: Philippa - bebis i december

sv: och du har ju uppenbarligen skäl iom att din mamma haft problem tidigare, det brukar oftast kunna vara genetiskt så därför kollar de upp tidigare också

2009-09-21 @ 18:33:41
URL: http://phlippans.blogg.se/
Postat av: Sanna - saos.blogg.se

svar vad roligt! tack detsamma! :) ja det går jättesnabbt från början så att säga, men jag kan lova att det känns som att tiden står stilla numera :D haha. vill bara ha min bebis nu, nu nu ungefär! hehe



ha det gott! kram kram

2009-09-21 @ 20:42:42
URL: http://saos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0