Sjuk?

Hej på er.
Ikväll mår jag verkligen inte bra.
Jag åt frukost efter 12 nångång. Tog 2 rostade mackor.
Vad hände? Jo jag fick inte behålla de mer än 10 sekunder efter att jag ätit upp.
Så jag var tom i magen IGEN.

När jag mådde lite bättre drog jag till T. Satt och snacka lite skit som vanligt :D
Lekte med bebisen såklart med.
Sen vid halv 5 skulle hon hämta sin karl.
Så jag drog mig hela 30 meter hem.
På vägen hem började jag må konstigt. Svag i benen, yr och illamående.
Ja tänkte att de kanske berodde på att jag inte fått i mig nån mat.

Så när jag kom hem så försökte jag laga nått snabbt och lätt.
Fick bli mackaroner. Så jag käka mackaroner framför tvn.
Så får jag en spyattack.

Jag ville verkligen inte spy och jag tänkte att jag måste behålla nått i magen.
Så jag tog det lugnt och ställde mig upp. Drack lite tills de gick över.
Åt lite till, tills det verkligen tog stopp!
Jag satt tallriken så jag inte behövde se den.

La mig i soffan och bara försökte slappna av.
Usch så dåligt jag mådde. Va rädd att jag skulle spy och inte hinna till toan.
Efter ett tag så började jag frysa och få ont i kroppen.
Yr blev jag med och törstig. Fick lite småpanik.

Så ja jag undrar om det inte är nån influensa på G. Hoppas inte.
Fast hellre en influensa än att de har hänt nått farligt!

Nu är snart klockan 19 och så slutar J. så skönt! slipper jag iaf va ensam. Då kan han ta hand om mig lite.
Jag ska nog lägga mig under en filt och kolla på tv nu.
Ciao!

Kommentarer
Postat av: Philippa - bebis i december

låter inget vidare... drick mycket vatten är nog bästa tipset... så slipper du spy galla om det skulle bli så att du måste spy mer... jag hatar att vara sjuk men jag har tack och lov inte något värre än en svullen hals

2009-09-24 @ 19:14:46
URL: http://phlippans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0