Snart vecka 9

Är vilken dag som helst inne på vecka 9.
Har haft en jobbig vecka hitills. :/

I söndags mådde jag rent piss!
Fick springa på toa och göra nr 2 (ursäkta) flera ggr.
Värken i magen försvann inte, och vid klockan 1 på natten fick jag spy ett antal ggr.
Värsta som finns. Att spy!
Jag frös som bara den och hade ont i huvudet.

Jag misstänkte att jag fått maginfluensa vilket jag inte haft på 10 år nu, så den kanske va påväg att komma.
Dagen efter mådde jag sådär. tråkiga var att jag skulle ha jobbat för första gången på många veckor.
Men tyvärr så fick jag ringa och säga ifrån.

Jag hade ingen aptit på hela dagen och jag trodde att jag skulle spy just för att jag inte ätit något.
När Alexander ( min sambo/pojkvän) kom hem hade han köpt små yoghurtar. Tack o lov. Äntligen nått jag kunde äta.
De slank ner så jag tog en till.

På kvällen gjorde jag stuvade mackaroner med sojakorv, men fick jag ner de? nej...
När jag precis börjat äta mådde jag illa igen. Jag ställde mig upp gick runt lite sen åt jag lite till.
Helt sjukt att man ska få kämpa för att få i sig lite mat :(

Iaf så kunde jag inte få i mig allt. Men lite fick jag i mig som tur va :)

Idag kunde jag återgå till jobbet.
Allt var som vanligt. Trevligt att komma tillbaka :)

De började pratas om svininfluensan idag också.

Usch! de värsta är att de sägs att "vi" är i riskzonen.
Vi gravida pratar jag om då.
Jag vill inte bli sjuk nu. Jag mår tillräckligt dåligt och vill inte bli sämre.
Tänk om de påverkar bebisen? de får INTE hända.
Åh jag ska tacka gud om jag skulle slippa den där svininfluensan !
Snälla gud, skona mig!

eller va säger ni?

Får helt enkelt hoppas på de bästa.
Var iaf hemma en stund hos mamma och pappa efter jobbet.
Min bror grattade till bebisen också:) Han är glad han med.

Börjar komma ut nu, att jag väntar barn.
Inte så många som vet än, men vill vänta ett tag till.
Så jag är säker på att allt går som de ska.
Eller de vet man ju inte förens man har fått bebisen men ändå:)

Nää om man kanske ska lägga sig? jobba ju ändå till 21.00 ikv :)

Godnatt på er :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0