Tisdag avklarad.

Jahopp då var den här dagen avklarad då.
Blev att hänga med  O :D

Hon hämta mig vid 2, drog ner på stan. Shoppa lite.
Sen drog vi till en thai resturang och käka buffé :D
Mumma. Men som vanligt så kunde jag inte äta så mkt :/
Men gott va de!

Sen stanna vi och tog de lite lugnt eftersom vi var så mätta :P
Men drog till slut vidare lite till på stan:)

Åkte hem vid halv 6 då J ville gå till kvantum och handla nått att äta.
Det slutade med att vi köpte: turkisk peppar, 1 kg godis (Js val) Läsk, 30 pack isglas och J tog tacos.
Fatta va tjocka vi är!
haha :D

Kom hem lagom till Idol, som alltid är roligt att kolla på. Iaf uttagningarna :P
Sen var det andra avenyn! :D
MEN... Liten besvikelse. Hände inget direkt kul idag. Vafan de ska ju va de, första avsnittet o allt:P
Men får hoppas att de kommer igång snart :P

Nu sitter jag iaf här bara för att J pratar i telefonen och jag HATAR att sitta o lyssna haha :P
Inte så kul om man säger så.
NU har han pratat klart :D
Så Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0