What about day 5?

Puuh, som vanligt så har jag tråkigt så jag satt mig här.
Läste nyss en dödsannons i tidningen :/ Känns lustigt :( ( en kille i mitt område)
Jag säger iaf Vila i frid!

Idag har jag inga som helst planer. Skrev till T nu, tänkte fråga om hon har lust att göra nått.
Men hon verkar inte vara vid datorn :/
Skickar ett sms till henne ist.

Annars så har de inte hänt nått speciellt.
Mår illa som vanligt så jag vågar verkligen inte äta nått än.
VÄntar iaf ett tag till.

Igår kom mamma till mig :D Hon hade med sig en rulltårta, 100 bullar, chokladbollar och kärleksmumms!
Fatta va gott! Så hade hon med sig vildsvinsgryta till Älskling.
Det tyckte han va gott.

Sen drog hon och jag ner på stan. Mamma bjöd mig på kinabuffé. Gosh va gott de va.
Tråkigt nog åt jag inte så mkt, vågade inte. Men lite åt jag iaf.

Sen drog vi upp till blomsteraffären där mamma skulle kolla på blommor. Jag fick en blomma av henne med !
Tack mamma! Sen drog vi till Karlssons och Rusta. Jag köpte bara en matta och en kattleksak eftersom lille Virus fyllde år för några dagar sen.

Sen drog vi hem hit för att vänta på att pappa skulle hämta mamma.
Sen bestod resten av kvällen av idol, bullar och tvspel! Haha de va en bra kväll de.
Ikv jobbar J till 19 så jag är ensam heeeela dagen. Buhuhuu.
Men nu svarade T! Weeey!
så nu ditchar jag tror jag.
Ciao!

Kommentarer
Postat av: X

Konstigt att illamåendet inte har försvunnit än. Kan tänka mig att det är jobbigt. Men du kan ju i alla fall trösta dig med en sak: Så länge du mår dåligt, mår bebisen bra =)

Kram

2009-09-24 @ 15:15:43
URL: http://egologi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0