Why to be Nervous?

Godmorgon folks!
Rätt bra morgon idag angående illamåendet faktiskt. Ätit frukost och hållit den i mig.
Känner dock lite oro i magen, får hoppas att jag bara är mätt.

Ska ta bussen ner till stan sen, är så långt att gå att jag verkligen inte orkar.
Ska träffa O idag om allt går som planerat också.
Gå lite på stan, prata tjejtalk och lite så.

Igår så var de full gång hela dagen.
Först så gick vi och åt rödspätta som jag önskat, de va jättegott. Men tyvärr så mådde jag mer illa än någonsin efter de typ. De va riktigt jobbigt. Hann inte sitta o smälta maten ordentligt efter att vi ätit upp, för då skulle vi till Willys och storhandla. Usch! Att gå i en mataffär när man mår så illa är inte kul alltså. Kändes som om jag skulle spy fler gånger.
Fick sätta mig på allt möjligt för att ta igen mig. Men storhandlingen tog bara ungefär 30 minuter så de va inte så farligt. Sen fick vi stjuss hem av T. Jättesnällt verkligen! Så tack än en gång.

När vi kom hem lukta HEELA lägenheten soper? Wtf tänkte vi?! Vi tog iaf ut alla soper vi hade inomhus och lukten försvann.
Plockade in varorna och sen började jag med storstädningen. Först toan, gjorde iordning hyllorna och så.
Skura golvet och ah allt. Blev trött efter ett tag så vi tog en paus och spela guitar hero haha.
Körde 3an, inte gjort på evigheter, men gud vilken skillnad mot world tour.
Svårare tyckte jag att de va!
Haha skitarg va jag också xD ville bara slänga gitarren i marken.

Sen bestämde vi oss för en promenad, och de tog vi en.
Gick runt omkring massa hus. De älskar J och jag. Kolla på hus och typ säga vilket som är snyggast och fräshast.
Vi vill ju så gärna ha ett eget hus!
Men de kommer ju ta sin tid :/

Efter promenade gjorde jag mackor och varm obouy ;D Gott!
Kollade på Sveriges fulaste hem följt av Svenska hollywoodfruar.
Gud vilka människor de är alltså.
Speciellt Anna Anka. Jävla bitch. Tål henne inte för fem öre.

Den normalaste är ju hon som har en stor familj, som faktiskt gillar att umgås med sina barn.
haah igår hade hon tillomed jobbat. Bra gjort faktiskt. De är rika ändå ville hon tjäna sina egna pengar.
Men hon är ju som hon är också så.

Jaja, sen spela vi tvspel ( little big planet) sen la oss.
Jag kolla på tv, sen på big daddy Haha. Klockan hann bli 02.30 innan jag gick o la mig. Va fan inte trött alltså.
Men somna iaf till sist.

Usch nej! Nu börjar illamåendet verkligen komma, bäst jag drar och tar de lugnt eller nått.
Ciao!

Kommentarer
Postat av: T

jag o min J brukar med kolla på hus så himla rolig faktiskt :D

2009-09-29 @ 18:40:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0