Andra filmen

Andra filmen på Leon då han sitter i sin gåstol helt GALEN!



Sockersöta barn!

Ikväll har han varit helt underbar. Han stod lutad emot mig och ASGARVA när jag nöp han lite i kinderna.
Filmade det också, så det lär ni ju få se någon dag.
Och han skratta hur mkt som helst när han satt i Jonzis knä och blev pussad i nacken. Underbart!

Nu är jag både nyklippt och har nyfärgat hår. Också underbart. Vilken skillnad, inte utseendemässigt kanske men på hur det känns.

Mormor Ann var ju barnvakt idag, Leon fick 2 t-shirtar, en skitstor HAJBALLONG såndär ni vet med Helium i.
En mössa och en nalle fick han också.
Hans mormor skämmer bort honom, men hon skämde bort mig med. Hon bjöd på klippningen idag :)
Tack käraste mamma <3

Kommer lite bilder på underverket imorn. Prova förresten dopklänningen idag, och det är inte långt kvar.
Måste fixa med allt snart...

Tatuering att peppa på tills imorn.
hade!


Kommentarer
Postat av: Michaela

Haha, vilket energiknippe han är! :)

2010-08-30 @ 22:53:03
URL: http://colourslide.blogg.se/
Postat av: Ema

hahahaha, fy fan så söt! värsta hyper ;D

2010-08-31 @ 17:42:34
URL: http://movingforthesakeofmotion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0