Baby sleep

Badade med Leon förut och då upptäckte jag hur platt han var på ena sidan av sitt huvud.
Såg de när han var typ 1 månad gammal och då försökte jag göra allt för att han skulle ligga på andra sidan när han sov.

Sen har jag bara glömt bort det totalt tills idag. Ska till bvc imorn så jag ska fråga om det då.
Man ser det knappt, man ser det bara extra mycket när håret är blött.
Så nu har jag försökt "bunkra" upp kudden lite så han ligger bra.

har också sett att man kan köpa en bra kudde som ska hjälpa till lite på traven.



Dock så är jag lite orolig att jag kommer köpa den i onödan. Han kanske hatar att ligga i den, vad vet jag?
Men som sagt så ska jag fråga på bvc imorgon.


FRÅGA:


Har ni haft samma problem?




Kommentarer
Postat av: bella

Nu finns pizzabullarreceptet på min blogg! Tror det ska stämma. Du gör bara som när man bakar vanliga bullar. Obs. Kavla inte ut degen för tunt! Blir svårt att rulla ihop.

2010-08-19 @ 12:34:11
URL: http://bella.nu
Postat av: mikaela

visste inte att det fanns såna kuddar. lär ju inte vara så roligt om dom vaknar mitt i natten och inte kan vända på sig, dock? ser lite farligt ut. min alexis sover mest på ena sidan men ibland när hon somnat vänder hon sig till den andra. man får fortsätta försöka få dom att sova på andra sidan, det är nog det enda man kan göra. till slut kanske dom gillar det :)

jobbig design du har, btw! blev ju jättesugen på munkar nu :(( haha

2010-08-19 @ 23:18:38
URL: http://pickadoll.org

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0