Blööö

Blä, jag har så tråkigt. Mysigt med ösregn ute, men tyvärr har jag ingen att mysa med.
Leon sover och när han vaknar vill han bara leka haha. Mysigt det med iofs.
Men skulle va mysigt att ha hela familjen hemma och bara mysa i soffan med nått gott.

Jag har så tråkigt att jag tillomed bara gått runt i lägenheten och tagit kort på saker och ting haha.



Fick den här planchen på posten häromdan för jag "nyligen" fått barn, tänkte slänga den men vafan. Jag satte upp den på Leons garderob. Lite söt var den ju. Dock kommer han ju inte ha användning för den förens om några år haha.





Haha såhär roligt har jag idag, tar kort på random saker.
Men what tha hell. Såhär ser mitt kök ut för er som vill veta.
Vill så gääärna göra om köket, skicka in köksluckorna för lite annan färg men det är faktiskt så många som tycker det är så fint? Konstigt nog, jag hatar luckorna men många som kommer till oss kommenterar jämt att vårt kök är så fint ???

Aja, alla har ju inte samma smak. Tur är väl det.
Jonzi kommer hem vid 4, bara 4 timmar kvar... vad ska jag göra i 4 timmar.
Vill gå ut och gå eller nått men varken vädret eller min kropp tillåter det.

Igår fick jag feber och rethosta.
Så imorse trodde jag att jag skulle hosta upp allt jag hade innanför bröstkorgen...

Nä nu orkar jag inte skriva mer om "ingenting".


Kommentarer
Postat av: W - ung tvåbarnsmamma & Fotograf

Haha, håret brukas ju oftast kapas av och bli kort kort när dem ligger mycket på rygg.

hon har långt hår mitt på huvudet och kort krull bak i nacken haha :)

har han lärt sig rulla runt och sådär en??

kramar.

2010-08-28 @ 09:14:32
URL: http://dyrbarkarlek.blogg.se/
Postat av: W - ung tvåbarnsmamma & Fotograf

det är sånt som tar tid :) han är fortfarande liten precis som min.

hon kan rulla från rygg till mage och försöker krypa iväg.

kramar.

2010-08-28 @ 10:52:41
URL: http://dyrbarkarlek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0