Boys clothes looks better...

Leon mår bättre idag, va skönt. Var jätteorolig igår men nu är de nog snart över helt med febern.
Förut hade han bara 37.6 och igår hade han nästan 40.

Idag har jag ringt och kollat lite med dopet som äntligen snart ska bli av.
Har inte tagit tag i de förens nu. Får dock se vilket datum det blir, ska ringa imorn igen.
Sen har jag varit ute på promenad, gick till körskolan och boka sista lektionerna och sen till coop.

Så nu väntar jag bara på att Älskling ska komma hem efter att laga bilen som strula igår.
Ska laga potatis, gräddsås och köttbullar( veg) idag.

Igår fick Jonzi hem sina nya spel, bla skate 3. Roligt spel faktiskt.
Och jag fick göra min egna "gubbe" och jag citerar från Jonzi " Älskling, dehär är ju din dröm! Att få välja killkläder till en tjejkropp" haha och han har så rätt. Jag tycker killkläder är så mycket snyggare än tjejkläder...
Ska erkänna att jag många många ggr köpt kläder till mig själv i killaffärer bla den här t-shirten.




Shortsen
är också killshorts, fick dem av Jonzi.
T-shirten köpte jag på Jack and Jones. Hur är ni? Har ni nått killplagg?

Kanske borde bli mer kvinnlig av mig? haha.

UTAN PIERCINGAR



Juste, smart som jag är så tappa jag båda piercingarna häromdan. I näsan och läppen.
Och nu tänkte jag, ska jag låta dem va? eller ska jag sätta i dem igen?
Vad tycker ni?



MED PIERCNINGAR


KOMMENTERA!



Kommentarer
Postat av: Minna

Jag tycker du ska ha kvar piercingarna :) de är liksom mer du hihi

2010-08-11 @ 16:54:14
URL: http://minnakaxelsson.blogg.se/
Postat av: ida

Jag tycker du ska ha en kvar. Vilken spelar inte så stor roll, för du passar i båda;)

2010-08-11 @ 18:50:13
Postat av: bella

Svar: haha, men det är bra, då fattade du "skämtet" dock blev det inte blodpuddig (tur det!) ;)

2010-08-11 @ 19:11:20
URL: http://bella.nu
Postat av: W - ung tvåbarnsmamma & Fotograf

vad skönt! var väl bara tillfälligt. :) kan bli så om han anstränger sig mycket osv sen börjar koppla av då bryter det ut.

det är väl mysigt? när ska ni börja med pure?

kramar.

2010-08-11 @ 19:26:44
URL: http://dyrbarkarlek.blogg.se/
Postat av: W - ung tvåbarnsmamma & Fotograf

hiihi ja, se vad som uppskattas :)

dock vågar jag inte ge mycket på engång pga magen är ovan. men någon tesked + amning gör susen :)

du ammar helt??

kram

2010-08-11 @ 20:57:37
URL: http://dyrbarkarlek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0