Fredagsmys

Äntligen fredag, dags för lite fredagsmys. Ska hitta en film att glo på med lite chips och dipp.
Vad gör ni idag?

Tog mig en promenad till willys när Alexander slutade, handla lite gott. Köpte tacos också.
Så fredagsmyset är redan igång. Alexander bär runt på Leon just nu, han är lite gnällig och trött.

Fixa Leons fotoram förut.
Resultatet:



Hans namn, födelsedag och lite gulliga hjärtan fixade med cernitlera.
Har en ram till, vet dock inte vad jag ska göra med den, förslag?



Mina älsklingar <3

Ha en bra fredag!


Kommentarer
Postat av: Emma & Theo

aa ok. Du nu har jag fått min mail tillbaka, dock så ska jag radera den så att jag slipper dom där hackarna i framtiden! Med oss är det prima ballerina, var på folkrace nyss och kom precis hem :) kram

2010-08-07 @ 14:15:49
URL: http://littletoddler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0