höstväder

Bara jag som tycker det är lite höstväder idag? Iaf påväg att bli.
För nästan prick ett år sen var vi på hultsfredsmarknaden och köpte munkar,godis och remmar. Kolla på bebiskläder men köpte inga eftersom jag bara va i typ vecka 9.

Idag är det hultsfredsmarknad och jag ville så gärna åka dit men älskling jobbar ju som vanligt.
Buhu.
Precis gett Leon mat, först amning sen potatis med majs. Han tycker allt är så gott, haft sån tur med det.



Dagens look, Gick till affären förut och lite kyligt var det ju, så jag testade min hösttröja jag fick på hultsfredsmarknaden förra året. Kunde inte ha den så länge eftersom jag var gravid.

Jag har hunnit sjukt mkt idag tycker jag haha.
- ätit frukost
- gått till affären och handlat
- diskat
- tvättat + hängt upp tvätten
- Städat lite i Leons rum

Sen lekt med Leon förstås. Nu sover han "lunch".



Igår kväll åt vi fruktsallad till fredagsmyset. Dock så blev det ingen apelsin i :(
Köpte en apelsin, men fan va äcklig den var! helt uttorkad så vi slängde den.

Annars gjorde vi inte så mycket igår, kolla film, mös och åt.
Tog en så snygg bild på Leon också.



Snygg mjölkmustach eller vad tycker ni?

Idag blir det plankstek, mumms. Ska FÖRSÖKA få ordning lite i Leons rum, blir aldrig som jag vill.
Ha en bra lördag!'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0