Liiiite regn...

shit va det regnar, tur att jag redan haft körlektion.


Haha titta bara på hur mkt de forsar ut ur stupröret!
Virus va lite blöt när han kom in också...

Leon sitter i mitt knä, inte så lätt att skriva samtidigt.


Mammas lilla fis <3

Var på onoff och lämna in mobilen idag också... Tar minst 2 veckor innan jag får den igen.
Saknar den redan... :( Tur att jag har kvar min "gamla".

När älskling kommer hem blir det pitabröd! mumms, ska snart ta fram hans äckliga kebab.
Quornfärs ska de ju va!

Imorn blir det ju halkbanan då, får gå upp vid 6, inte gått upp så tidigt sen Leon föddes.
Blir att lägga sig "tidigt" ikv.

LEONTIME!


Kommentarer
Postat av: Linnea -ungmamma & ryttare

Nu tjatar jag om tävlingen igen ;)

Du behöver inte rösta men det skulle betyda jätte mycket för mej!



Jag är en av dom 20 stycken som är nominerad till att bli årets bästa ungmammablogg, den med flest röster vinner.



Man för rösta 1gång/dag och det gör man genom att klicka på länken och skriver nummer 8! Tävlingen avslutas sista augusti.



http://chicmommy.blogg.se/2010/august/finalister-i-arets-ungmammablogg-tavling.html#comment

2010-08-10 @ 11:02:48
URL: http://linneagranstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0