Nyfärgat hår

lördagsmys



När älskling kom hem gjorde vi plankstek, supermysigt. Mycket mysigare stämning än på bilden, blev inte bra med blixt. Efter maten var vi så mätta att vi gick och la oss allehopa i sängen. Sen på kvällen hade vi mys framför tvn med film och gott...

Innan tvmyset hann jag faktiskt färga håret.

Resultatet:




ganska stor skillnad va? Dock ser de ut som om håret skulle va rött/lila men det är brunt fast mörkbrunt då.



Så ser det ut iaf. Ganska nöjd, antar att det kommer blekas lite också. Tog ju ett uttvättbar färg.
Och imorn ska jag åka och klippa mig medans mamma är barnvakt åt leon. Körlektion ska jag hinna med också.

Idag har jag inte gjort mycket alls. Såg filmer Dear John, kunde inte hålla inne tårarna.
Ganska bra film faktiskt. Ska försöka hitta en film till ikv också.

Nu sitter Leon i sin gåstol HELT TOKIG! haha. Filmade det förut, men lägger nog upp det imorn eller så.

Ha de fint mina kära läsare!



Leon <3


Kommentarer
Postat av: Sarah

Åh, plankstek åt jag sist när jag var liten tror jag! :P Ser riktigt gott ut på bilden! :D

Tack för kommentaren också! Kul att så många läste igenom den, trots att det var en mindre bok, haha.

Våga skriv du också! Kommer garanterat traggla mig igenom hela din historia då med;)

2010-08-30 @ 12:03:58
URL: http://sarahsvensson.webblogg.se/
Postat av: Jennie

Härlig färg, passade dig :)

2010-08-31 @ 10:05:10
URL: http://whileyouweresleeping.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0