Skaldjurssallad

Äter inte kött men skaldjur äter jag för det är gott!
Älskling kom hem med en skaldjurssallad till mig förut, han tog en pizza.
Jag kände inte för att flotta idag så jag valde sallad före pizza.



INTE SALLADEN PÅ BILDEN... Tog bara en bild från google.
Salladen jag köpte innehöll : Räkor, musslor, krabba och tonfisk. Sen majs, gurka och sånt där såklart.
Blev lite besviken dock, köpte på campino och brukar köpa på acapulco annars.

Aja mätt blev jag iaf.

Förresten så har jag testat lite med Banangröt till Leon. Han har fått lite varje morgon i typ 3 dagar.
Så svårt att veta hur mycket man kan ge honom. Men jag har börjat med några teskedar sen får man väl öka med tiden.

Gröten verka va sådär iaf, purén var godare tyckte han. Fast han äter gröten det gör han.
Testa ju ersättning för typ en månad sen med flaska då, USCH va äckligt han tyckte det var. Han fick tom kräkreflexer. Så ersättning blir det inte. Jag ska amma honom tills han är minst 6 månader tror jag.
Men ska ge honom lite puré och gröt ibland. Helammar fortfarande, ger honom ju bara nån sked gröt eller purè en gång om dagen.

Nu ska jag ta mig en dusch innan jag lägger mig. Mmm nytvättade påslakan! :D



Kommentarer
Postat av: Ema

sv: haha, ja isf har jag varit gravid i 2 års tid nu :D undrar när det ska börja synas på magen? :O

2010-08-20 @ 11:10:07
URL: http://movingforthesakeofmotion.blogg.se/
Postat av: Ema

sv: jag älskar zero, haha. inte lika söt som vanlig och inte lika besk som light ^^

haha, ja det är nog dags snart alltså. får se vad det blir för något som ploppar ut!

2010-08-20 @ 11:55:55
URL: http://movingforthesakeofmotion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0