Snabbuppdatering

Blir en snabbuppdatering, ska iväg och möta Minna vid 4.
Jonzi jobbar så det får bli en myslördag med Minna ist. Ska till kvantum och handla lite gott, kolla på film och snacka som vi alltid gör haha.

Leon ligger och sover i sin vagn, tyvärr måste jag väcka stackarn innan vi går, han måste ju ha lite mer kläder på sig.
Så jobbigt vädret är, älskar regn men då ska de ju va kallt ute också. Annars så kan de lika gärna va sol?

Förresten så tycker jag det är dåligt med kommentarer från er läsare! haha
Iofs så har jag inte bloggat om nått speciellt nu i veckan, jag har varit riktigt dålig på att skriva.
Men de ska det bli ändringar på. de lover jag!

Nää nu ska jag ta på mig och Leon det sista sen blir det ut i ruskvädret.
Ha en supermysig lördag!



Gammal bild från 2007.
Minna till vänster, Ema i mitten och jag längst till höger. Gosh de va tider de.


Kommentarer
Postat av: Ema

ja, den där tiden alltså, haha ^^

2010-08-07 @ 16:37:43
URL: http://movingforthesakeofmotion.blogg.se/
Postat av: W - ung tvåbarnsmamma & Fotograf

hehe du har rätt, det var jätte gott med pepparrot sås och potatis :) hatade fisk innan men nu blir jag till och med sugen ;p

kram

2010-08-08 @ 20:13:34
URL: http://dyrbarkarlek.blogg.se/
Postat av: Jouline

Haha, men lilla Ellen.. kan du inte höger och vänster! ;)Ska vi ses en sväng idag? :)

2010-08-10 @ 06:26:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0