Svettas floder

Puh! det är sjukt mkt jobbigare att städa badrummet än man tror.
Är klar med "grunden" nu iaf. Sen ska ju alla hyllor m.m upp, men de kan jag inte göra själv så jag får vänta tills älskling kommer hem.

Diskat har jag också gjort (ovanligt va) och gått ner med lite saker till förrådet. Lägenheten ser ut som 7 svåra år just nu känns det som.
Leon sitter i gåstolen och plingar och leker. Underbart!





Idag har han på sig bodyn han fick av Minna och Christian och den nya dreggellappen.
Supermysig.




Mitt nya örhänge, och så har jag fyllt tunneln med ny färg. Likaså på andra sidan :)



Nyfixade naglar, fick bli lite pynt på tumnaglarna också. Hjärtan.

Jag hoppas jag blir klar ikv med badrummet, då ska jag visa er imorn hur det blev .
Tyvärr så glömde jag självklart hur det såg ut innan, tog bara en förbild på färgen.

Aja, dags att leka.


Kommentarer
Postat av: minna

äntligen har han på sig våran body lillplutten haha

2010-08-16 @ 19:33:42
URL: http://minnakaxelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0