Tråkigt kvällsinlägg...

Hitta frågor på en fjortisblogg... Har man tråkigt så ja varför inte.

Du heter: Ellinor
Smeknamn: Mest Ellen, men ibland blir det Elly & Ellebelle

Låt som när du är ledsen sörjer till:Sörjer och sörjer,men när jag är nere drar jag på i will follow you into the dark med deathcab for cutie

Beroende av: kärlek och familj

Vad tror folk om dig? Hmm, allt möjligt. Hoppas de är bra tankar bara.

Stämmer det? -

Vad får du oftast komplimanger för? Länge sen jag fick komplimanger tror jag? Men brukar väl va typ "åh va söt din son är" Måste ju va en komplimang till mig också med tanke på att de är jag som gjort han haha

Hur imponerar man på dig? Gör en volt... Nää, men var dig själv.
Brukar du skratta för dig själv? Händer ofta, dock tänker jag aldrig på det.

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: Mobilen ligger lååångt bort, men säkert nått i stil med " har vi mjölk hemma?" haha

Var bor du? i västervik

Trivs du där? Både ja och nej. Härlig stad på somrarna, men resten av året brukar va segt.

Hur svarar du i mobilen? Beror på vem som ringer, men oftast " ah hallå" bara.

Vem ringde du senast? Mamma tror jag? Eller nää vade Ottilia?

Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Men herregud vilka frågor... Hej kanske?????
Antal timmar sömn inatt: Ingen aning, 6-7 kanske? har ju en son som vill ha mat och kärlek ibland.

Sov du ensam: Nej, sov med min pojkvän och son.

Brukar du komma i tid: Ja faktiskt, oftast FÖR tidigt också.

Hur känner du dig nu: Mätt som ett as.

 

Vanligaste färg på dina kläder: Svart och vitt tror jag... Är ganska neutral av mig.

Vad tycker du om fötter: Inget jag sitter och slickar på helst haha. Men min sons söta fossingar gossar jag gärna med.

Vad saknar du: Hmm, att vara nöjd med min kropp... eller vänta? har jag någonsin varit de?

Hade du en bra kväll igår?: Absolut, som de flesta kvällar.

Favorit dryck på morgonen: Lame frågor! Svart vinbärs jucie om jag nu dricker på morgonen.
När brukar du oftast gå och lägga dig: Hallå, de märks att de är frågor för typ 14 åringar? haha inte innan kl 12

Är du blyg? Nää, sluta vara blyg i typ 9an.
Sysslar du med någon idrott: Tyvärr inte men skulle vilja. Nån kampsport eller liknande.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Klart, har själv varit där! SANT! Så jag träffa min sambo.

Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: Ragga på en massa brudar med dåliga raggningsrepliker och sen skulle jag testa kissa såklart.

Är du nöjd med ditt liv: Absolut! Har det viktigaste jag kunde önska mig. En kärleksfull familj.

Är du bortskämd: Det händer, ibland av min mamma och ibland av min pojkvän.
Vad gör du i morgon: Körkortsteori?

Vad är det värsta du vet? Mkt. Spindlar, folks om ljuger, djurplågeri. Finns 1 miljon saker.

Har du bra vänner och äkta vänskap? Helt klart!

Vad är det finaste du fått? Min son! <3
En speciell dag du minns: När min son föddes

Du samlar på: Minnen som står mig kärt.

Vem ringer du när du är arg/ledsen: Mamma eller älskling.
När grät du senast: Hmm, kan inte ens minnas? Eller jo, när jag och Minna såg på en film förra veckan!

Vad skulle du göra om du vann en miljon: 1 miljon bara? Köpa ett hus.

Vill du gifta dig: Självklart! Annars skulle jag inte vara förlovad.
Vill du ha barn: Har redan ett, och vill gärna ha fler.

Är du musikalisk? Njaaaa... Älskar musik men att göra musik är en annan femma.

Vad dricker du helst när du är törstig: Cola

Bor dina föräldrar tillsammans: Ja

Har du någon gång gråtit dej till sömns: De har jag säkert gjort.

Biter du på naglarna: Nej, har för långa naglar för de. Plus att det är groooose!

Haha undrar hur många det var som läste hela?


Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha jag har väl uppenbarligen inget liv så jag satt och läste igenom hela! :P

2010-08-18 @ 10:45:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0