ät inte gul snö

bra rubrik? Jag tycker iofs man ska äta gul snö, de kan ju va ÖL!

Ae, faan va duktig jag har varit idag! Känns i axlarna nu...
När jonzi kom hem från jobbet var det matdags, sen åkte jag till Willys och handlade.
Kom hem och börja fixa med akvariet.

Upptäckte att akvariet läckte, inte så kul. Så jag blev tvungen att ta ner det innan det blir översvämning.
Det var inte lite jobb, sen blev det ju världens yta i hallen så nånting måste ju ställas där.

Sen har jag fixat och donat. Leon sover och allt är klart!
Bara att pusta ut, sätta sig framför tvn och njuta!



Haha Leon sträcker på sig i sängen, helt nyvaken.



Som ni ser är sängen sänkt.
Tog bilderna idag när han sov middag :)

Nu ph!


Kommentarer
Postat av: bella

Svar: Under ca tio år kunde knät "hoppat" lite när som helst... så därför opererande jag det :)

2010-12-06 @ 19:54:10
URL: http://bella.nu
Postat av: sara - mamma till wilda

Söt han är hihihi



Smält smör och rör i lite mjöl så det blir tjockt. späd sedan med buljongen från fiskkoket. Krydda med typ basilika. Inte för mycket dock. Såsen är ganska god i sig =)



Lycka till.

2010-12-07 @ 07:31:47
URL: http://saratilling.devote.se
Postat av: W - ung 3barnsmamma & Fotograf

Jaha har han fått tänder en eller?? tänkte det är ju så stora bitar i 8 månaders, vissa iaf. köper aldrig mer biff stroganof till henne först hon fått mer tänder, ska testa spagetti och köttfärssås nu från 8 mån .



Tack vännen! jag är verkligen stolt att ha lyckats nå mitt mål :)

kramar.

2010-12-07 @ 16:30:24
URL: http://dyrbarkarlek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0