bloggtorka

Bara jag som har bloggtorka? Vad ska man skriva om egentligen...
Kan ju "informera" er om en sak iaf. Jobbet som jag prata om förut blev inte riktigt som jag tänkt mig, fick tacka nej till den tjänsten, de hade missuppfattat mig.

Det var mer el mindre en heltidstjänst och det kan ju inte jag ta, jag skulle bara vara timvikarie.
Men som tur är så löser det sig nog iaf, hon sa att jag troligtvis kommer få jobba här i stan lite istället.
Bra va?!



Och så känner jag för en förändring nu också, men vad?
Kanske färga håret? Klippa mig? snälla kom med tips!

Imorn ska jag träffa Minni på stan, vi ska ta en fika och snacka lite skit :)
År och dar sen sist, men nu är hon hemma igen.

HOPPAS att jag kan sova inatt, nacken har varit helt ok idag, men nu mot kvällen börjar smärtan komma ifatt :/
Kommer väl somna av ren utmattning kanske?


Kommentarer
Postat av: Jennie

Usch va jobbigt med nackvärken! ;/ Hoppas det blir bättre snart!

2010-12-16 @ 21:08:30
URL: http://whileyouweresleeping.blogg.se/
Postat av: Jennie

Nej det förstår jag! Okej, det va ju skönt det iaf :)

Jodå det är bra, känner mig lite smått stressad över skolan men annars så :)

2010-12-16 @ 22:55:39
URL: http://whileyouweresleeping.blogg.se/
Postat av: Pauline

kanske klippa upp håret lite, slänga i lite slingor men behålla det bruna förstås. Du är så vacker i brunt! hoppas vi ses en sväng när jag kommer hem. kanske planera in något med minna och ema också? Ha det grymt så länge. xx

2010-12-17 @ 13:09:18
URL: http://shannyleesmitz.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0