Check!

Både bra och "dålig" dag idag, men mest bra!
Somna vid 5 imorse för jag haft ont i nacken hela natten, ajaj. Gick upp strax efter 8, så inte många timmars sömn inatt inte.

Åkte till stan för en jobbintervju, gick skitbra!
När jag varit hemma en kvart ringde dem och fråga när jag kan börja jobba lite smått haha. Gud vad skönt!
Då blev jag glad, fast nervös också såklart.
Så jag ska skriva i lite papper sen skicka in när jag kan jobba och sådär. Är ju fortfarande mammaledig, men att jobba några dagar i månaden är bara bra.



( bilden tog jag från Leons fönster)
Lite snö va? Burr... Det är väl det jag inte ser fram emot att göra just när jag ska börja jobba.
Att köra i detta väder, hoppas det blir mildare snart.

Älskling åkte precis till jobbet, så jag ska va ensam hela dagen. Tanken var ju att jag skulle vara med Minna men det blir nog inte så. Jag behöver sova lite tror jag, om jag kan dvs.

Ska iaf tanka en julfilm som jag och min favoritplutt ska se på sen.
Ser fram emot helgen, inte fått mkt tid med Alexander denhär veckan. han bara jobbar :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0