crazy people

Alltså vad är det som har hänt med bloggvärlden???
Det är ju fan helt sjukt! Hitta nyss en blogg som tydligen ska vara ganska stor.

Bezie eller nått, killblogg som försöker efterlika kissie?
Iaf, han hade hängt ut en ung mamma på sin blogg HELT UTAN ANLEDNING?
Han la upp en bild på mamman och hennes bebis och skrev " ful bebis! " och gjort pratbubblor i bilden, mamman säger " gör som jag, täj ut din f*tta och bli "känd" och bebisen säger : HJÄLP MIN MAMMA ÄR EN H*RA!"

Alltså vafan? Är han helt jävla dum i huvudet? Det är ju fan sjukt hur mkt folk gör för att få deras bloggar att bli kända el? Som Kissie som tydligen lagt ut av "Misstag" en nakenbild för fler läsare???

Jag ska fan inte läsa storbloggar längre... Dem har ju fan inget annat än bloggen, hur ska de göra sen då?
SKa de leva på bloggen resten av livet? Stackars människor va de förstör för sig själva.
Ta och väx upp förfan!

Sur jag är nu....

Kommentarer
Postat av: Ewa - mamma till Noel

jag blir också grymt irriterad på sånna där människor.

2010-12-05 @ 11:03:57
URL: http://ewakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0