hatar rubriker

Vilket fint väder det är idag! Solen skiner och det snöar inte... än.
Idag blir det att vara inne en sista dag, för jag börjar bli frisk nu.

Imorn ska jag träffa Ida, vi ska ner på stan och kolla lite julklappar. Hoppas på samma väder som idag!
Ska gå ut en liten sväng sen faktiskt kom jag på. Bara för att få lite frisk luft. Ska ta med Virus också han har inte varit ute på länge. Han håller ju på att bli skogstokig.

Hitta massa gamla bilder på min bilddagbok.



Tony och jag lekte med kameran lite. Alice i underlandet försökte vi efterlikna.
Synd att mina röda slingor gjorde mitt hår oranget bara...





Saknar att vara blond ibland! Fan att man ska behöva tappa håret haha. Helt sjukt hur mkt hår jag tappade sen jag blev blond. Men nu har jag tjockare hår än jag nånsin haft som tur är.


Kommentarer
Postat av: W- ung 3 barnsmamma & fotograf

Gamla bilder är härliga att gå igenom :) gör du om alla dina bilder?



haha nää verkligen inte! vi morsor är tamefan grymmast i världen , den ni ;)



hehe jaha, skulle vara skönt att inte små äta. :)

kramar.

2010-12-02 @ 10:12:05
URL: http://dyrbarkarlek.blogg.se/
Postat av: W - ung 3barnsmamma & Fotograf

ahh nä sorry menade redigerade. så trött så hjärnan är stängd alltså :/



haha schysst av honom :)

kram

2010-12-02 @ 19:54:15
URL: http://dyrbarkarlek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0