Julafton

Hej o hå, har ni saknat mig? Jag har iaf inte saknat själva bloggandet direkt.
Men kände faktiskt för o blogga just nu.

Leon leker för fullt med alla nya julklappar, helt översvämmad.
I torsdags åkte jag och Alexande och Leon till Leons farmor och firade jul, det bjöds på julmat och paketer!
Fick en babymonitor och Leon fick kläder och en aktivitetsboll :D Tack så mycket! :D

Sen på kvällen gav vi oss vidare till mina föräldrar där vi sov över.
När vi vakna på julafton var vi peppade och glada tills vi kom ner till köket...
Pappa berättade att mamma fått maginfluensa! Åh nej! :(

Så mamma spenderade tyvärr mestadels av dagen i sin säng, stackars lilla mor!
Så jag, Alexander och pappa stod i köket och lagade ALL mat! FÖrsta gången i mitt liv faktiskt haha.
Ingen av oss hade så stor koll men de blev hur gott som helst :D

Mormor och morfar kom också, vi kolla på Kalle Anka osv.
Åt efterätt. Sen kom tomten!

Vi blev helt översvämade av julklappar, har nog inte blivit så bortskämd sen jag var liten!





Allt dethär fick jag av mina älsklingar, Alexander och Leon <3 Gud vad bortskämd jag är!
Fick 2 stora cupcakes som det är handkräm i, och 3 små cupcakes som det är läppglans i.
Och nagelfilar!



Leon blev bortskämd han också! Ojoj va paket.
Tror jag räkna till 28 julklappar.

* En stor haj ( gosedjur)
*En vessla ( gosedjur)
*Gåvagn
*Klossar och en låda
*Aktivitetsboll
*Boll
* 3 badleksaker
*Badbok
*Sagobok
*Såndär skärm med bilder som rullar
*Leksaksbil
*Ringar med stolpe (?)
*Jättestor nyckelpiga som snurrar och har en massa bollar haha. bra beskrivning
*Leksaksmobil
*Babymonitior
*Spargris, fast tomte fylld med pengar
*En morgonrock
*En pyjamas
*2 par strumpor
*2 par byxor ( ena typ termo)
*En kofta
*En body och en tröja
*2 barnfilmer på dvd

Ja ni ser ju!



Sen fick vi dethär tillsammans av mina föräldrar!



Dehär fick jag av lilla mor <3

Sen fick ju jonzi såklart en massa julklappar, men de är kanske inte så intressant att se.
Graverad bricka med Leons namn, parfym+deo+tvål av bruno banani, duntofflor, ett ps3 spel, hårwax.
De fick han av mig och Leon :)







Nu ställer han sig upp i sängen hela tiden, vare sig han legat eller suttit ner.
Älskling! Så duktig så.

Bilder från själva julafton kommer en annan dag då jag inte har dem bilderna hemma än.

Så nu ska jag byta bajsblöja!


Kommentarer
Postat av: Anna

Vi har också en liten julklapp till Leon ju! Julen blev ju inte riktigt som vi planerat ;) så han får den så snart som möjligt :)

2010-12-25 @ 11:25:27
URL: http://ludiicrous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0