nakenfis

Andra advent idag! Härlig dag idag måste jag säga.
Fick lång sovmorgon av grabbarna, även legat lite i sängen nu på eftermiddan och gosat med Leon.

Snart ska jag och älskling se A christmas carol och ta en adventsfika :D
Okej, jag ska erkänna att de är jag som tvingar honom att se en julfilm med mig haha.
Sen ska han faktiskt laga mat idag. Lax, potatis, kantarell"stuvning" ! Åh så gott. ser jag verkligen fram emot.

Leon ligger halft naken på golvet och leker.


Tyckte han skulle få lufta stjärten lite. Han älskar att vara naken! haha sötis!
Men måste nog snart ta på honom blöja innan de händer en olycka.

Nu ska jag lägga mig i soffan med fika, film och mina 2 älsklingar!


Kommentarer
Postat av: sara - mamma till wilda

Naw...Rumpan bar

2010-12-05 @ 22:26:38
URL: http://saratilling.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0