nyskapande

Jag hade så tråkigt förut när Leon sov. Han sov i nästan 2 timmar ???
verkligen trött efter ÖF idag. Lilleplutt. Nu har jag iaf fått i han lite mat.

Iaf, fick som sagt tråkigt så jag pyssla lite med leran.









Cupcaken fick sin plats som mobil"smycke" och donuten på nyckelknippan.

Har haft en liten lerpaus på nästan 2-3 månader, så ganska nöjd ändå!
Tiden rinner ju bara förbi när man håller på med sånt där. Tänkte göra små tomtar till julen men jag ORKA inte.

Min nacke och mina axlar håller på att gå av? Tagit en värktablett och nu sitter jag med en värmedyna runt nacken.
Sjukgymnasten får ta sig en titt snart!

nu ska jag lägga mig i soffan och röra mig så lite som möjligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0